  • 1. Data: 2007-10-15 08:57:47
    Temat: Wybory - co korzystniejsze?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Witam

    Jak myslicie? Co jest korzystniejsze (w senie podatkowym, of course) - zeby
    PiSiory zostaly przy wladzy, czy jednak zmiana warty przy korycie?

    Jakie PiSiory sa - kazdy widzi, ale z drugiej strony zmiana warty przy
    korycie zawsze kosztuje. A jesli przyjda oszolomy. chcace zrobic jakies
    reformy, dereformy i rereformy? - jak chociazby powolanie kas chorych, novum
    w edukacji - osmioklasowe szkolu podstawowe i czterolenie liceum (ktorys
    oszolom chyba cos takiegomowil) czy tez 49 wojewodztw... Chyba my podatnicy
    czegos takiego nie udzwigniemy...
    Co myslicie? :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2007-10-15 11:56:07
    Temat: Re: Wybory - co korzystniejsze?
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 15 Oct 2007 10:57:47 +0200, SDD napisał(a):

> [...]
    > oszolom chyba cos takiegomowil) czy tez 49 wojewodztw... Chyba my podatnicy

    Teraz podatnicy jeszcze są - jak wybierzecie pisiory - to każdego podatnika
    po podsłuchaniu zaaresztują, znajda teczkę (a co - nawet na 25 latków się
    znajdzie teczka) i tyle będzie. ten kraj już się stoczył do tego stopnia że
    w zasadzie powinniśmy się bać własnego cienia.

    Nie pozwólmy koszulokom i ich słuchaczom by po raz drugi zrobiono nam
    krzywdę :(

  • 3. Data: 2007-10-18 10:48:55
    Od: "GP" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > że
    > w zasadzie powinniśmy się bać własnego cienia.
    A ja się jakoś nie boję. Czyżbyś miał coś na sumieniu, czy też masz manię
    prześladowczą? To sie leczy, kolego.
    Graszka

  • 4. Data: 2007-10-18 10:52:22

    Dnia 18-10-2007 o 12:48:55 GP <g...@w...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisa? w wiadomo?ci

    > A ja si? jako? nie boj?. Czy?by? mia? co? na sumieniu, czy te? masz mani?
    > prze?ladowcz?? To sie leczy, kolego.

    W orwellu też był taki jeden gorliwy co się nie bał, niech no sobie
    przypomnę
    jak go nazywali ;)