  • 1. Data: 2007-11-05 13:39:42
    Temat: Wydruk stosu DRA
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Witam,

    Jakim programem najszybciej i najprościej
    wydrukuję zaległe DRA w większej ilości?
    Macie jakiś pomysł?

    Piotr

  • 2. Data: 2007-11-05 14:23:59
    Temat: Re: Wydruk stosu DRA
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "PiotrB." <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Jakim programem najszybciej i najprościej
    > wydrukuję zaległe DRA w większej ilości?
    > Macie jakiś pomysł?

    Płatnikiem.

    JS

  • 3. Data: 2007-11-14 20:07:54
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "PiotrB." <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Płatnikiem.

    A da się to opanować na trzeźwo ? Połączyłem kilka zakładów w jeden no i
    wpadłem pod elektroniczne przekazywanie dokumentów. Przecież to jest horror w
    klasycznym wydaniu. I toto kosztowało grubo ponad 100 baniek ? To jest
    twórczość pijanego programisty. Rozumiem że to nie jest tylko to co mam
    zainstalowane u siebie. Ale na podstawie tego co widzę mogę sobie wyobrazić jak
    to wyglada u nich. Chore do potęgi. Nawet zaczynam rozumieć że szukają twórcy
    tego gniota. Chyba po raz pierwszy od 20 lat zlecę to komuś. Nie dam rady na
    trzeźwo przeryć się przez tę durnotę a nie mam zamiaru zniszczyć sobie wątroby.

  • 4. Data: 2007-11-14 20:15:20
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:520f.000000b3.473b5599@newsgate.onet.pl...
> [...]
    lat
    > zlecę to komuś. Nie dam rady na trzeźwo przeryć się przez tę durnotę
    > nie mam zamiaru zniszczyć sobie wątroby.

    To dopiero początek ;)
    Ale ten program nie jest taki zły. Kiedyś tak, sporo błędów miał.
    A z elektronicznym przekazywaniem dokumentów.. hm.. no cóż... dopiero w
    lipcu 2008 będzie horror jak wszyscy będą musieli przejsć na podpis
    kwalifikowany. I nadal nie wiem jakie skutki podatkowe będzie miało np.
    wyrobienie certyfikatu dla pracownika, który to będzie obsługiwał - imo
    trza będzie wartość podpisu doliczyć do poborów i
    oskładkować/opodatkować.

    btw.jak pytanie w sprawie płatnika to pytaj

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 5. Data: 2007-11-14 20:31:24
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 14.11.2007 złodziej podatków <e...@p...onet.pl> napisał/a:
> [...]
    > trzeźwo przeryć się przez tę durnotę a nie mam zamiaru zniszczyć sobie wątroby.

    To prawda. Program jest chory. Czasem wylicza stawki zupełnie inne, niż
    mają być. I innych niż te błędne wyliczone przez siebie nie przepuści.
    Niestety nie mówi, dlaczego jest źle. Po kilku godzinach dochodzisz do
    tego, że to był brak wpisanej granicy dochodu dla ubezpieczenia społecznego
    czy jakaś taka pierdoła. Dostępna oczywiście dla niepoznaki w menu, do
    któego trudno dotrzeć
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 6. Data: 2007-11-14 20:40:10
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnfjmms7.fkv.samotnik@localhost.localdomain..
    .
> [...]
    > tego, że to był brak wpisanej granicy dochodu dla ubezpieczenia
    > społecznego czy jakaś taka pierdoła. Dostępna oczywiście dla

    hm.. jedynie co trzeba dopisywać to przeciętne wynagrodzenie za
    poprzedni kwartał - ale to chyba do wyliczenia dobrowolnego
    ubezpieczenia chorobowego. W przypadku pracowników to nic nie
    zmieniałam - a liczy dobrze.
    A te 'pierdoły' to ustawia się jak się zmienia miesiac rozliczeniowy na
    inny (na dole pasek jest i tam napisane np: Październik 2007 - po
    kliknięciu na to pokazują się ustawienia-wskaźniki). Ale to chyba w
    każdym programie przed pierwszym użyciem (albo na początku nowego roku)
    trzeba ustawić/sprawdzić wskaźniki, podstawy itp.