  • 1. Data: 2008-03-21 18:12:00
    Temat: Wynagrodzenie pracownika a KPiR
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mam pytanie odnośnie księgowania kosztów w KPiR za pracownika (umowa o pracę).

    Czy to będą prawidłowe wpisy w KPiR w "koszty"?

    - wynagrodzenie wypłacone w kwocie netto/na rękę (oczywiście w dniu wypłaty)
    - koszty ZUS pracodawcy -- z deklaracji RCX to pozycje 6 (społ. finansowane
    przez płatnika), 8 (rentowe przez płatnika), 10 i 11 (chor. i wypadk.)
    - FP i FGŚP - w całości w koszty

    O czymś jeszcze zapomniałem, co można w koszty? :)

  • 2. Data: 2008-03-21 18:30:06
    Temat: Re: Wynagrodzenie pracownika a KPiR
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Czy to będą prawidłowe wpisy w KPiR w "koszty"?

    - wynagrodzenie wypłacone w kwocie netto/na rękę (oczywiście w dniu wypłaty)

    W kwocie brutto w dniu wyplaty.

    Koszty pracodawcy (eme,ren,wyp,fp,fgsp) wg deklaracji w ksozty po oplaceniu.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2008-03-21 18:32:07
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Mam pytanie odnośnie księgowania kosztów w KPiR za pracownika (umowa o
    pracę).

    Aha, no i oczywiscie wynagrodzenie brutto w kol. 12 a koszty p[racodawcy w
    kol. 13.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2008-03-21 18:41:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 21 Mar 2008 19:30:06 +0100, w <fs0urh$767$1@news.onet.pl>, "SDD"
    <s...@t...pl> napisał(-a):

    > W kwocie brutto w dniu wyplaty.

    To jeszcze pytanie: brutto to wypłata na rękę+koszty pracownika czy
    wypłata+koszty pracownika i płatnika?

  • 5. Data: 2008-03-21 19:24:47
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    <s...@t...pl> napisał(-a):

    To jeszcze pytanie: brutto to wypłata na rękę+koszty pracownika czy
    wypłata+koszty pracownika i płatnika?

    Wyplata na reke + koszty pracownika.

    Pozdrawiam
    SDD