  • 1. Data: 2008-09-21 12:05:43
    Temat: Wyrejestrowanie w zus
    Od: "PiotrB." <p...@o...pl>

    Witam,

    Prowadzę DG. Od 1 września 2008 pojąłem pracę na umowę o pracę
    (1/2 etatu ale z wynagrodzeniem 1200zł brutto).
    W związku z tym od września z DG nie będę już płacił składek na
    ubezpieczenie
    społeczne a jedynie składkę na ubezpieczenie zdrowotne.

    Do kiedy powinienem wyrejestrowac się w zus i zarejestrowac
    z nowym kodem? Dobrze myślę, że do końca września?
    a może przegapiłem tzn. musiałem to zrobic do 1 września + 7dni?

    Piotr

  • 2. Data: 2008-09-21 14:00:24
    Temat: Re: Wyrejestrowanie w zus
    Od: Karas <"faktornik"@vp.pl>

    PiotrB. pisze:
> [...]
    > z nowym kodem? Dobrze myślę, że do końca września?
    > a może przegapiłem tzn. musiałem to zrobic do 1 września + 7dni?

    od 1 września z kodem 600 i teoretycznie ( bo w praktyce bywa różnie)
    przekazać do 7.09

    --
    pozdrawiam, Karaś

  • 3. Data: 2008-09-22 19:32:04
    Od: "PiotrB." <p...@o...pl>

    Dnia 21-09-2008 o 16:00:24 Karas <f...@v...pl> napisał(a):

    > od 1 września z kodem 600 i teoretycznie ( bo w praktyce bywa różnie)
    > przekazać do 7.09

    orientujesz się może jaki jest kod tytułu ubezpieczenia
    w takim przypadku? tzn. dla osoby, która pracuje na umowę o dzieło
    a z DG płaci tylko składkę zdrowotną.

    Piotr

  • 4. Data: 2008-09-22 19:40:53
    Od: "PiotrB." <p...@o...pl>

    Dnia 22-09-2008 o 21:32:04 PiotrB.

    > orientujesz się może jaki jest kod tytułu ubezpieczenia
    > w takim przypadku? tzn. dla osoby, która pracuje na umowę o dzieło
    > a z DG płaci tylko składkę zdrowotną.

    errata: na umowę o pracę

    Piotr