  • 1. Data: 2016-04-25 22:07:40
    Temat: Wystawiona faktura a zawieszona działalność.
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Podpisałem umowę w sierpniu z firmą X.
    Co miesiąc wystawiałem faktury. Firma X nie płaci.
    W grudniu żona zawiesiła działalność naszej firmy a ja nadal wystawiałem faktury.
    Ja nadal wystawiam faktury (nie dogadaliśmy się z żoną).
    Firma X akurat zapłaciła ostatnie dwie faktury czyli luty i marzec.
    Cholera namieszałem.
    Czynny żal w US? czy jakaś inna metoda?

  • 2. Data: 2016-04-26 19:50:05
    Temat: Re: Wystawiona faktura a zawieszona działalność.
    Od: <1...@6...195005.invalid> (Tom N)

    Bolko w
    ups.com>:

    > Podpisałem umowę w sierpniu z firmą X.

    Ty?

    > Co miesiąc wystawiałem faktury.

    Ty?

    > W grudniu żona zawiesiła działalność naszej firmy a ja nadal wystawiałem faktury.

    To była SC?

    > Ja nadal wystawiam faktury (nie dogadaliśmy się z żoną).

    j.w

    > Firma X akurat zapłaciła ostatnie dwie faktury czyli luty i marzec.
    > Cholera namieszałem.
    > Czynny żal w US? czy jakaś inna metoda?

    Poczytaj o firmanctwie...

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2016-04-27 10:47:51
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Poczytaj o firmanctwie...

    Akurat z tej strony jestem zabezpieczony.