  • 1. Data: 2021-01-31 14:32:08
    Temat: XXI wiek ...
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przepraszam za NTG -> wysłałem Cancel lecz nie wiem czy serwer news.neostrada.pl ten
    cancel łyknie, a miało iść na rowery ;-)

  • 2. Data: 2021-01-31 14:52:46
    Temat: Re: XXI wiek ...
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.01.2021 o 14:32, ąćęłńóśźż pisze:
    > Przepraszam za NTG -> wysłałem Cancel lecz nie wiem czy serwer
    > news.neostrada.pl ten cancel łyknie, a miało iść na rowery ;-)

    Łyknął :-) Został mój post :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2021-01-31 17:33:59
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Łyknął :-) Został mój post :-)

    Może być, że Twój post zatrzymał wiadomość.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2021-01-31 18:27:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Lepiej nie odpowiadać za pół minuty na posty NTG, bo po odpowiedzi serwer Cancela
    zwykle nie łyka.
    Daj OP czas na posypanie głowy popiołem.

  • 5. Data: 2021-01-31 19:02:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.01.2021 o 18:27, ąćęłńóśźż pisze:
    > Lepiej nie odpowiadać za pół minuty na posty NTG, bo po odpowiedzi
    > serwer Cancela zwykle nie łyka. Daj OP czas na posypanie głowy
    > popiołem.

    Toteż odpisałem i na temat. Kawałek gumy tam wsadź.

    --
    Robert Tomasik

  • 6. Data: 2021-01-31 23:35:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To nie załatwi problemu.
    Po okrągłym i tak będzie się obracała.
    Naciąg wymyślonego przez księgowych kondona nie może się równać z dociskiem od
    jakiejkolwiek śruby (choć chińskie mocowania w
    zasadzie w 95% pękają przy dokręcaniu właśnie).

    -----

  • 7. Data: 2021-02-01 00:04:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.01.2021 o 23:35, ąćęłńóśźż pisze:

> [...]
    > Naciąg wymyślonego przez księgowych kondona nie może się równać z
    > dociskiem od jakiejkolwiek śruby (choć chińskie mocowania w zasadzie w

    Nie chce mi się iść do garażu i Ci fotki wysłać, ale załatwi.
    Współczynnik tarcia gumy o metal oraz gumy o plastik jest o wiele
    większy, niż metal - plastik. Ja paseczek gumy jeszcze kleję do latarki.
    Do latarki, bo jak przyjdzie mi ją zmienić, to nie mam syfu na
    kierownicy. Rower rzadziej zmieniam.

    Trzyma na tyle, że się nie przestawia samo na wybojach, ale na tyle
    słabo, że możesz sobie długie / krótkie włączać :-) Przy jeździe po
    terenie się przydaje. Na ścieżce rowerowej w nocy lepiej, by daleko
    świeciło. Jak pwooli krzakami jedziesz, to lepiej, by bliżej, a jaśniej
    świeciło.

    --
    Robert Tomasik

  • 8. Data: 2021-02-01 10:16:19