  • 1. Data: 2021-01-31 14:12:52
    Temat: XXI wiek na prezerwatywach
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zanabyłem lampkę:
    https://i.ebayimg.com/images/g/TTYAAOSwbsxgB5aU/s-l1
    600.jpg
    Lampka bardzo fajna, bo ma mój ulubiony tryb strobo (rozbłyski stale świecącego
    strumienia, czyli da się jechać na takim strobo w
    nocy).
    No to zamówiłem od razu drugą taką samą.
    Zanim tę "przymocowałem" na kierze.
    Cudzysłów zamierzony.
    Tego się nie da przymocować do rury kiery (tradycyjny niemal prosty Crowbar 25 mm,
    choć kupowałem do dziecięcej 19 mm - to już w
    ogóle porażka) za pomocą kondona, no za przeproszeniem gumy:
    https://i.ebayimg.com/images/g/sZQAAOSwqV1fJtwU/s-l1
    600.jpg
    Lampka kręci się wokół rury kiery (czyli strumień światła góra-dół) jak żyd po
    sklepie.
    Drgań jeszcze nie sprawdzałem, czeka na pierwszą przejażdżkę, pewnie niezły wq.. .
    PYTANIA do starszych braci:
    Co robię źle?
    Ja to się robi?

  • 2. Data: 2021-01-31 14:34:20
    Temat: Re: XXI wiek na prezerwatywach
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.01.2021 o 14:12, ąćęłńóśźż pisze:
    > PYTANIA do starszych braci:
    > Co robię źle?

    Na złą grupę piszesz. Tu co najwyżej Ci poradzą, czy dobry VAT naliczyli :-)

    > Ja to się robi?

    Pomiędzy latarkę a kierownicę wkłada sie wyciety pasek gumy. Przykłądowo
    ze starej dętki.

    --
    Robert Tomasik