  • 1. Data: 2012-07-31 15:10:36
    Temat: ZUS PUE
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Witam

    Dlaczego nikt nie chwali ZUS, że wreszcie udostępnił PUE?? Po latach
    udręki z Płatnikiem, jest wreszcie ePłatnik, w którym nareszcie są
    <UWAGA!> kreatory </UWAGA!>. Da się nawet coś wypełnić nie wertując
    instrukcji obsługi formularzy. Dziękuję ci ZUS! Dużo mnie to kosztowało
    z emerytury? :->

    Maciek

  • 2. Data: 2012-07-31 15:16:23
    Temat: Re: ZUS PUE
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-07-31, Maciek <m...@n...pl> wrote:

    [...]

    ><UWAGA!> kreatory </UWAGA!>. Da się nawet coś wypełnić nie wertując
    > instrukcji obsługi formularzy. Dziękuję ci ZUS! Dużo mnie to kosztowało
    > z emerytury? :->

    Ja od tego mam nadal księgową. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2012-07-31 16:17:52
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-07-31 15:10, Maciek wrote:
    > [...] Dziękuję ci ZUS! Dużo mnie to kosztowało
    > z emerytury? :->

    Z jakiej znowu emerytury?! ;-)

    Piotrek

  • 4. Data: 2012-07-31 16:53:24
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-07-31 16:17, Piotrek pisze:
    > Z jakiej znowu emerytury?! ;-)
    No z tej co miałem obiecaną, na którą składki płacę, ale na którą może
    po paru kolejnych Płatnikach już nie starczyć kasy ;-)

    Maciek

  • 5. Data: 2012-07-31 16:54:14
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Ja od tego mam nadal księgową. :)
    No to teraz możesz jej mniej płacić, bo ma kreatory ;-)

    Maciek

  • 6. Data: 2012-07-31 21:34:42
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-07-31 16:53, Maciek wrote:
    > No z tej co miałem obiecaną, na którą składki płacę, ale na którą może
    > po paru kolejnych Płatnikach już nie starczyć kasy ;-)

    IMHO to miałeś obiecane jedynie to, że będziesz płacił. A reszta to już
    Twoja (nad)interpretacja ;-)

    Hint: system zdefiniowanej składki.

    Piotrek