1. Data: 2003-08-20 17:27:13
Temat:ZUS - ZWUA i ZWPA - pisemko od ZUS-u
Od:"Futrzak" <m...@a...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Prowadzilem kiedys DG i w 2002 wyrejestrowalem skladki wysylajac druk ZWUA.
Teraz dostalem pisemko od ZUS-u ze mam zadluzenie bo powinienem przy
wyrjestrowaniu DG wyslac pisma ZWUA i ZWPA.
Co teraz mam zrobic aby nie placic zadluzenia w zusie?
Kwitek z wyslania ZWUA mam.

Za wszelkie sugestie bede wdzieczny

Pozdrawiam
futrzak

2. Data: 2003-08-21 08:56:19
Temat:Re: ZUS - ZWUA i ZWPA - pisemko od ZUS-u
Od:"fart" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyrjestrowaniu DG wyslac pisma ZWUA i ZWPA.
> Co teraz mam zrobic aby nie placic zadluzenia w zusie?

Ehhhhhhhhhhhhhhh kurdelebele

Futrzak .... a na tym kwitku jest oczywiście, jak wół napisane, że w
przesyłce znajdowały sie deklaracje ZWUA i ZWPA, jeśli tak, to nie musisz
się niczym martwić. :)))))))))))))))

Z tego co mi podpowiadają moje ostatnie dwie szare komórki, to w roku 2002
był wymóg potwierdzania złożenia deklaracji na Twojej kopii.
:))))))))))))))))))
Wcześniej, czyli chyba w 1999 r. nie było takiego obowiązku, wprowadzony
został włanie po numerach, takich jakie nam tu próbuje sprzedać Futrzak.

Moja rada jest tak ..... zabrać niepotwierdzone kopie wypełnionych
deklaracji, zrobić z nich kopie i zwalać wszsytko na burdel (przepraszam za
słowo burdel), rozpiździaj będzie właściwsze, i iść w zaparte, dając im
ksera niepotwierdzonych kopii wpierać, zę to ich wina a Ty biedny robaczek,
przy ciągłej zmianie przepisów nie miałeś już zdrowia by śledzić przepisy i
w końcu dałeś sobie spokój z prowadzeniem działalności.
Podaj również jako dowód fakt wyrejestrowania działąlności w urzędu
skarbowego i regonu a będziesz wiarygodny..........
ale nie zdziw się, jak Twoje tłumaczenia oleją, żeby nie napisać gorzej, i
będą się boksować.

pozdrawiam
fart

kurdefrak, uśmiechnijcie się, to poprawia krążenie
:)))))))))))))))))))))))))))))

3. Data: 2003-08-21 10:09:03
Od:"Futrzak" <m...@a...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Futrzak .... a na tym kwitku jest oczywiście, jak wół napisane, że w
> przesyłce znajdowały sie deklaracje ZWUA i ZWPA, jeśli tak, to nie musisz

Jest napisane tak:
"ZUS informuje, ze w przypadku zawieszenia lub likwidacji dzialalnosci
gospodarczej platnik winien zlozyc druki wyrejestrowujace tj. ZWUA i ZWPA. W
przypadku nie zlozenia w/w drukow lub zlozenia tylko jedneo z nich,
Kompleksowy System Informatyczny ZUS nie odnotowuje zadnych zmian w okresie
prowadzenia dzialalnosci oraz prowadzi przypis skladek z urzedu na podstawie
ostatniej zlozonej deklaracji rozliczeniowej DRA.
W zwiazku z powyzszym na koncie Pana figuruje zaluzenie ...."

Co dziwne skladki oplacalem do konca 2001 a oni dalej pisza ze nie dostali
od 07.2001 wiec maja luke, a ja mam kwity z wplacenia.

Fakt jest taki ze wyslalem tylko ZWUA, bo tak mowiono na tej grupie (ze
tylko ZWUA).

> Z tego co mi podpowiadają moje ostatnie dwie szare komórki, to w roku 2002
> był wymóg potwierdzania złożenia deklaracji na Twojej kopii.
> :))))))))))))))))))

Ale od 1 stycznia 2002 mialem juz zawieszona DG - tak mi sie wydawalo po
wyslaniu tylko ZWUA

> [...]
> skarbowego i regonu a będziesz wiarygodny..........
> ale nie zdziw się, jak Twoje tłumaczenia oleją, żeby nie napisać gorzej, i

I co ja biedny zuczek mam dalej zrobic?
ehhhh

4. Data: 2003-08-21 10:32:52
Od:"fart" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co dziwne skladki oplacalem do konca 2001 a oni dalej pisza ze nie dostali
> od 07.2001 wiec maja luke, a ja mam kwity z wplacenia.

Jeszcze raz powtarzam ...... w ZUS jest rozpiździaj ..... dobrze , że masz
te dowody wpłat jesteś solidnu

> Fakt jest taki ze wyslalem tylko ZWUA, bo tak mowiono na tej grupie (ze
> tylko ZWUA).

Ty się na grupę nie powołuj, albo czytaj tylko mądre wypowiedzi. Dla ZUS to
żaden argument. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

> Ale od 1 stycznia 2002 mialem juz zawieszona DG - tak mi sie wydawalo po
> wyslaniu tylko ZWUA
Ale chyba w całym 2001 roku ten przepis obowiązywał.

> I co ja biedny zuczek mam dalej zrobic?
> ehhhh

Jak to cooooooo?
Przecież wysyłałes te deklaracje listem poleconym, pisałeś wcześniej, że
masz przekaz.
Kopie niepotwierdzone też masz ...... nie doczytałeś o nowym obowiązku
bezwzględnego potwierdzania przez ZUS faktu złożenia deklaracji.

Opisz więc całą sprawę do właściwego dyrektora ZUS, niech on się martwi.

pozdrawiam
fart
kurdelebele ... a przecież masz obie kopie
:)))))))))))))))))))))))))))))

5. Data: 2003-08-21 11:12:35
Od:"Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Ale od 1 stycznia 2002 mialem juz zawieszona DG - tak mi sie wydawalo po
| wyslaniu tylko ZWUA

Złóż (najlepiej za potwierdzeniem) ZWPA z tą datą, a w odpowiedzi na pismo
prześlij ksero tego ZWPA i kserokopie dowodów wpłat.

Andrzej K.

6. Data: 2003-08-21 11:54:04
Od:Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 Aug 2003, Futrzak wrote:
[...]
> [...]
>+
>+ Jest napisane tak:
>+ "ZUS informuje, ze w przypadku zawieszenia lub likwidacji dzialalnosci

Futrzak, zestresowany jesteś :>
Weź ty sobie, zrób kawę i przeczytaj powoli co ci człowiek pisał:
w *TWOJEJ* przesyłce były kopie *OBU* dokumentów, radzi ci żebyś
sprawdził co masz na KWITKACH NADANIA TWOJEJ PRZESYŁKI ;), skoro
źle pamiętasz ;>
[...]
>+ Co dziwne skladki oplacalem do konca 2001 a oni dalej pisza ze nie dostali
>+ od 07.2001 wiec maja luke, a ja mam kwity z wplacenia.

No toż ci tłumaczy, że masz w ręku elegancki dowód na to
że ty masz w papierach porządek a oni nie ;)

>+ Fakt jest taki ze wyslalem tylko ZWUA,

Tłumaczył ci, że chyba ci się palec omsknął ;)

>+ bo tak mowiono na tej grupie (ze tylko ZWUA).

...tia... Jak to było, "darmowe porady" ?
A konkretnie, kto "mówił" ?? ;)

> [...]
>+ > został włanie po numerach, takich jakie nam tu próbuje sprzedać Futrzak.

...no własnie. A on jeszcze nie łapie co "sprzedaje" ;> !
[...]
>+ I co ja biedny zuczek mam dalej zrobic?
>+ ehhhh

Bronić się :)

>+ > pozdrawiam
>+ > fart
>+ >
>+ > kurdefrak, uśmiechnijcie się, to poprawia krążenie
>+ > :)))))))))))))))))))))))))))))

:)

pozdrowienia, Gotfryd

7. Data: 2003-08-21 15:31:08
Od:"" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyrjestrowaniu DG wyslac pisma ZWUA i ZWPA.
> Co teraz mam zrobic aby nie placic zadluzenia w zusie?

Moim zdaniem NAJLEPIEJ bedzie zlozyc po prostu druk ZWPA z faktyczna data
wyrejestrowania dzialalnosci (data wypelnienia druku oczywiscie musi byc
biezaca) oraz z wpisanym kodem przyczyny 113 jesli dzialalnosc jest
wyrejestrowywana na jakis czas lub 111 w przypadku jej likwidacji. Oczywiscie
zlozyc osobiscie i potwierdzic zlozenie na kopii. Kopie skserowac i dostarczyc
tam skad przyslali to pisemko. Nie beda sie domagac niczego bo:
1) W okresie prowadzenia dzialalnosci byly oplacane skladki i skladane DRA,
2) zlozone zostalo ZWUA, na co masz potwierdzenie.
Radze dolaczyc pisemko wyjasniajace, ze po prostu zlozono tylko ZWUA, a ZWPA w
wyniku blednych informacji nie. I po sprawie. Nie powinno byc zadnych
problemow, a poza tym dzialalnosc byla tez zawieszana badz likwidowana w US
(nie wiem jak tam jest).

8. Data: 2003-08-22 12:52:04
Od:"Futrzak" <m...@a...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w *TWOJEJ* przesyłce były kopie *OBU* dokumentów, radzi ci żebyś
> sprawdził co masz na KWITKACH NADANIA TWOJEJ PRZESYŁKI ;), skoro

Na potwierdzeniu nadania mam napisane: ZUS: DRA (bo tez wyslalem w jednej
kopercie), ZWUA.
I tyle.
Oczywiscie ZWPA moge dopisac, ale to tylko bedzie na potwierdzeniu nadania.

> No toż ci tłumaczy, że masz w ręku elegancki dowód na to
> że ty masz w papierach porządek a oni nie ;)

> Tłumaczył ci, że chyba ci się palec omsknął ;)

;-)

> ...tia... Jak to było, "darmowe porady" ?
> A konkretnie, kto "mówił" ?? ;)

pulsar
email nie dzialacjacy juz to p...@h...pl

Czyli reasumujac, drukuje sobie ZWPA, robie ksero, wysylam to ksero + ksera
dowodow wpalat do ZUSu i pisze im ze ja wywiazalem sie ze swoich obowizkow.

TAK?

Pozdrawiam
Futrzak

9. Data: 2003-08-22 16:18:22
Temat:Re[2]: ZUS - ZWUA i ZWPA - pisemko od ZUS-u
Od:k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik) szukaj wiadomości tego autora

Witam.

f> Ty się na grupę nie powołuj, albo czytaj tylko m?dre wypowiedzi. Dla ZUS to
f> żaden argument. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wKF: jak rozpoznac madre wypowiedzi? Chetnie sie dowiem, bo nie bede
musial tyle czytac :)

Serdecznie pozdrawiam,
---
Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

10. Data: 2003-08-22 21:14:21
Od:Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 22 Aug 2003, Krzysztof A. Ziembik wrote:

>+ f> Ty się na grupę nie powołuj, albo czytaj tylko m?dre wypowiedzi.
[...]
>+ wKF: jak rozpoznac madre wypowiedzi? Chetnie sie dowiem, bo nie bede
>+ musial tyle czytac :)

Bardzo prosto: poczekać 3/5/7/10 lat (zależnie od pytania oraz
tego czy wszczęto postępowanie ;)) i wyciągać wnioski.
To nie mój [ani nowy] pomysł, bo już dawno napisano: "po owocach
ich poznacie je" :)

pozdrowienia, Gotfryd