  • 11. Data: 2003-08-23 14:44:29
    Temat: Re[3]: ZUS - ZWUA i ZWPA - pisemko od ZUS-u
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 22 sierpnia 2003 o godzinie (23:14:21) napisano:

    GSn> [...]

    GSn> Bardzo prosto: poczekać 3/5/7/10 lat (zależnie od pytania oraz
    GSn> tego czy wszczęto postępowanie ;)) i wyciągać wnioski.

    Rzeczywiscie bardzo proste ;)
    Powinnismy czytac wypowiedzi z roku 2000/1998/1996/1993.

    GSn> To nie mój [ani nowy] pomysł, bo już dawno napisano: "po owocach
    GSn> ich poznacie je" :)

    Problem w tym, ze na liscie widac dyskusje, a bardzo, bardzo rzadko
    jej owoce.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

  • 12. Data: 2003-08-23 21:10:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 23 Aug 2003, Krzysztof A. Ziembik wrote:
    [...]
> [...]
    >+
    >+ Rzeczywiscie bardzo proste ;)
    >+ Powinnismy czytac wypowiedzi z roku 2000/1998/1996/1993.

    No... jak komuś *bardzo* zależy żeby rozpoznać mądre wypowiedzi...
    (ja nic nie pisałem i innych właściwościach owych wypowiedzi :)
    i wdzięczny jestem że nie wymagasz np. powiązania z ich
    aktualnością :))

    >+ GSn> To nie mój [ani nowy] pomysł, bo już dawno napisano: "po owocach
    >+ GSn> ich poznacie je" :)
    >+
    >+ Problem w tym, ze na liscie widac dyskusje, a bardzo, bardzo rzadko
    >+ jej owoce.

    Ano prawda - trzeba jeszcze poczytać trochę równie starych wyroków
    NSA... znaczy: propozycja spełnia warunek z pytania :] (jak
    rozpoznać), a to że domniemanie jakoby dało się rozpoznać
    je bez czytania (ich i czegoś jeszcze) jest nieprawdziwe to
    nie moja wina ;) !

    >+ Serdecznie pozdrawiam,

    Wzajemnie :) - Gotfryd