  • 1. Data: 2006-11-15 09:33:00
    Temat: ZUS a PKPiR??
    Od: "Highlander" <m...@o...pl>

    Gdzie w książce mam wpisać składkę ZUSowską
    1. na społeczne?
    2. na zdrowotne?
    Oczywiście ZUS się wrzuca w koszty, ale czy obie składki czy tylko jedną??I
    w których kolumnach 14 czy 16?
    Proszę o pomoc
    Dziękuję
    HL

  • 2. Data: 2006-11-15 09:42:37
    Temat: Re: ZUS a PKPiR??
    Od: "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 15 Nov 2006 10:33:00 +0100, Highlander napisał(a):

    > Gdzie w książce mam wpisać składkę ZUSowską
    > 1. na społeczne?

    Masz do wyboru kol. 14 PKPiR albo pole 34 PIT-5

    > 2. na zdrowotne?

    Pole 45 PIT-5 (uwaga: nie cała skłądka - tylko 7,5% podstawy);

    3. Fundusz Pracy
    kol 14 PKPiR

    > Oczywiście ZUS się wrzuca w koszty, ale czy obie składki czy tylko jedną??

    W koszty lub jako odliczenie od dochodu tylko społeczne. Zdrowotne to
    odliczenie od podatku.

  • 3. Data: 2006-11-15 09:51:09
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    jureq napisał(a):

    > Pole 45 PIT-5 (uwaga: nie caĹ?a skĹ?Ä?dka - tylko 7,5% podstawy);

    A nie 7,75%?
    Andrzej

  • 4. Data: 2006-11-15 10:16:20
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    ajt wrote:

    > A nie 7,75%?

    tez mi cos swita ze 7,75 ;)

    co prawda jak odliczy 7,5 to nic si enie stanie -- po prostu odliczy
    niej i bedzie do tylu ciut...

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji

  • 5. Data: 2006-11-15 11:42:34
    Od: "Highlander" <m...@o...pl>

    dzięki :-)