  • 1. Data: 2004-06-29 19:02:35
    Temat: [ZUS] jak z nowo otwierajacymi biznes ?
    Od: "Andi" <a...@t...pl>

    Witam,

    Ostatnio o tym bylo dosc glosno, czy sa jakies zwolnienia lub znizki z ZUS dla
    osob otwierajacych DG po raz pierwszy ?

  • 2. Data: 2004-06-30 07:17:18
    Temat: Re: [ZUS] jak z nowo otwierajacymi biznes ?
    Od: "Julek" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Andi" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Ostatnio o tym bylo dosc glosno, czy sa jakies zwolnienia lub znizki z ZUS
    dla
    > osob otwierajacych DG po raz pierwszy ?

    Ja znalazłem coś takiego:
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=lang_pl&ie=U
    TF-8&threadm=65jt401n70h35rvna4no4cvc6bdvh20vqb%404a
    x.com&rnum=1&prev=/groups%3Fhl%3Dpl%26lr%3Dlang_pl%2
    6ie%3DUTF-8%26q%3Dhttp%253A%252F%252Fwww.rzeczpospol
    ita.pl%252Fgazeta%252Fwydanie_040310%252Fekonomia%25
    2Fekonomia_a_22.html

    Link na onecie nie działał, a nie chciało mi się wydawać 9zł, żeby
    sprawdzić, co napisali w rz. Czy może ktoś wie, czy jest jakaś szansa na to,
    żeby naprawdę zmniejszyli ZUS dla nowych DG?

    Pozdrawiam, Juliusz Romanowski