  • 1. Data: 2005-12-08 11:57:51
    Temat: ZUS rozsyła wezwania
    Od: "www.multiofe.pl" <b...@m...pl>

    ZUS rozsyła wezwania do osób, które do 10 stycznia muszą wybrac OFE.

    Nie czekaj na ostatnią chwilę, nie daj się wylosować
    Przystąp ONLINE
    jedyny taki serwis w Polsce
    wszystko o OFE: wniosek przystąpienia do funduszu przez internet, dopracowane
    procedury, kalkulatory, narzędzia, przewodniki, wyniki i rankingi

    http://www.multiofe.pl

    AIG http://www.multiofe.pl/OFEaig
    AIG - pierwsze PTE z certyfikatem jakości ISO 9001:2001, jedyne OFE akceptujące
    elektroniczny certyfikat podpisu; w czołowce rankingów OFE (4 pod względem
    wielkości aktywów, 4te w ostatnim rankingu KNUIFE, 3cie w rocznych stopach
    zwrotu)

    ING Nationale Nederlanden - stabilne i wysokie wyniki finansowe (od początku
    ścisła czołówka rankingów), drugie co do wielkości towarzystwo na rynku (2,1
    mln członków)
    ING Nationale Nederlanden http://www.multiofe.pl/OFEing

    Polsat - najbardziej elastyczny OFE, najwyższa globalna stopa zwrotu (liczona
    od początku działalności na rynku)
    POLSAT http://www.multiofe.pl/OFEpolsat

    PZU Złota Jesień - 3cie co do wielkości towarzystwo na rynku, stabilne wysokie
    stopy zwrotu- w ścisłej czołowce wg średnich stóp zwrotu oraz średniej pozycji
    w rankingach KNUIFE.
    PZU Złota Jesień http://www.multiofe.pl/OFEpzu

    Sampo - najbardziej dynamiczny rozwój, największa ilość klientów
    przetransferowanych z innych funduszy, 3cia co do wysokości globalna stopa
    zwrotu
    SAMPO http://www.multiofe.pl/OFEsampo

  • 2. Data: 2005-12-08 13:34:04
    Temat: Re: ZUS rozsyła wezwania
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    www.multiofe.pl napisał(a):
> [...]
    >
    > Sampo - najbardziej dynamiczny rozwój, największa ilość klientów
    > przetransferowanych z innych funduszy, 3cia co do wysokości globalna stopa

    dobrze, dobrze, prosze zapisywac do takich jak Sampo czy PZU albo
    Polsat, potem mamy mozliwosc szybkiego przepisania do najwiekszego
    funduszu tych niezadowolonych klientow...

  • 3. Data: 2005-12-12 07:36:49
    Od: "www.multiofe.pl" <b...@m...pl>

    > dobrze, dobrze, prosze zapisywac do takich jak Sampo czy PZU albo
    > Polsat, potem mamy mozliwosc szybkiego przepisania do najwiekszego
    > funduszu tych niezadowolonych klientow...
    do największego???
    Z TAKIMI WYNIKAMI?!?!? http://www.multiofe.pl/wyniki.OFE.najlepsze.shtml

    podziwiamy łatwowierność klientów...

  • 4. Data: 2005-12-12 15:32:06
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    www.multiofe.pl napisał(a):

    > do największego???
    > Z TAKIMI WYNIKAMI?!?!? http://www.multiofe.pl/wyniki.OFE.najlepsze.shtml
    >
    > podziwiamy łatwowierność klientów...

    Nie chcę się kłócić, ale polecam lekturę różnych zestawień
    rzeczpospolitej (nie pamiętam z którego dnia) odnośnie nie tylko
    wyników, ale głównie bezpieczeństwa inwestycji, bo oszczędzanie w OFE ma
    być przede wszystkim bezpieczne, wolę mieć napewno 1000zł emerytury z
    OFE niż może 1500, a może 500.

    Poza tym proponuję powiedzieć otwarcie do których funduszy trzeba było
    dopłacić pieniądze, bo miały tak beznadziejne wyniki, oraz co mogę
    stracić jeśli przejdę do konkretnego funduszu. A potem spotykam wiele
    osób, które czują się oszukane, bo po przejściu do innego funduszu
    dowiadują się, że na tym stracili, a przejście po kilku miesiącach z
    powrotem nie jest takie proste ;-)

    Co do wyników... polecam przejrzeć wyniki jakie fundusze mają od
    początku działalności, oraz porównać w co i jak inwestują pieniądze, bo
    rankingi KNUiFE o ile dobrze pamiętam są jedynie za ostatnie 3 lata.