1. Data: 2002-12-04 00:31:54
Temat:ZUS - wypłata zasiłku chorobowego po ustaniu stosunku pracy
Od:"Bilbo" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na 3 dni przed ustaniem stosunku pracy zachorowałem. Przysługuje mi już
zasiłek chorobowy (zakład zatrudnia powyzej 20 pracowników). Czy i kto
(zakład pracy czy ZUS) będzie wypłacał zasiłek chorobowy za pozostałe dni
choroby? Jaka jest obowiązująca procedura - jakie dokumenty muszę wypełnić i
do kogo je wysłać, jakie dokumenty powinien wystawić zakład pracy itp ?

---

2. Data: 2002-12-04 07:18:04
Od:b...@d...pl (Beata Tomaszewska) szukaj wiadomości tego autora

Zawsze po ustaniu zatrudnienia w takiej sytuacji przysługuje zasiłek
chorobowy
wypłaca go ZUS. Pracodawca przesyła do ZUS zaświadczenie Z-3 i druk
zwolnienia,
kolejne zwolnienia pracownik powinien przesyłać do ZUS-u wg miejsca
zamieszkania
pracownika.