  • 1. Data: 2013-01-09 20:01:46
    Temat: ZUS zdrowotny za 01-2013
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Nie ma danych o wysokości składki zdrowotnej ZUS za styczeń 2013.
    Ani na stronach Zakładu Utraty Składek ani na innych.
    To jakaś nowa kultura urzędnicza w RP?
    Termin płatności mija jutro.
    Co zrobić z tym fantem?
    Jacek

  • 2. Data: 2013-01-09 20:14:33
    Temat: Re: ZUS zdrowotny za 01-2013
    Od: <8...@9...201433.invalid> (Tom N)

    Jacek w

    > Nie ma danych o wysokości składki zdrowotnej ZUS za styczeń 2013.

    Będą -- gdy GUS ogłosi, a robi to od lat w okolicach II dekady stycznia

    > Ani na stronach Zakładu Utraty Składek ani na innych.
    > To jakaś nowa kultura urzędnicza w RP?
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Termin płatności mija jutro.

    Składki za styczeń 2013?

    > Co zrobić z tym fantem?

    Ja bym zaczął od przeproszenia tych, których starałem się obrazić w swej
    ignorancji (to podkreślone)

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2013-01-09 20:16:30
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2013-01-09 20:01, Jacek pisze:
    > Nie ma danych o wysokości składki zdrowotnej ZUS za styczeń 2013.
    > Ani na stronach Zakładu Utraty Składek ani na innych.
    > To jakaś nowa kultura urzędnicza w RP?
    > Termin płatności mija jutro.

    Jak jutro? Za styczeń jutro? Ominęły mnie jakieś zmiany?

    > Co zrobić z tym fantem?
    > Jacek

    Upewnić się, czy rzeczywiście termin płatności składki za styczeń upływa
    10 stycznia. To na początek.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2013-01-09 20:40:06
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-01-09 20:16, Kviat pisze:

    > Upewnić się, czy rzeczywiście termin płatności składki za styczeń upływa
    > 10 stycznia. To na początek.
    Macie rację Koledzy. Rzeczywiście termin będzie dopiero za miesiąc, a ja
    jak widać mam dziś słabszy dzień i posądziłem ZUS o niepopełnione grzechy.
    Jacek

  • 5. Data: 2013-01-09 21:43:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jacek,

    > Nie ma danych o wysokości składki zdrowotnej ZUS za styczeń 2013.
    > Ani na stronach Zakładu Utraty Składek ani na innych.
    > To jakaś nowa kultura urzędnicza w RP?
    > Termin płatności mija jutro.

    Termin płatnosci składki za styczeń mija 10 lutego.

    > Co zrobić z tym fantem?

    Zapłacić składkę za grudzień w wysokosci znanej.

    --
    Best regards,
    RoMan