1. Data: 2013-01-09 20:01:46
Temat:ZUS zdrowotny za 01-2013
Od:Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma danych o wysokości składki zdrowotnej ZUS za styczeń 2013.
Ani na stronach Zakładu Utraty Składek ani na innych.
To jakaś nowa kultura urzędnicza w RP?
Termin płatności mija jutro.
Co zrobić z tym fantem?
Jacek

2. Data: 2013-01-09 20:14:33
Temat:Re: ZUS zdrowotny za 01-2013
Od:<8...@9...201433.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora

Jacek w

> Nie ma danych o wysokości składki zdrowotnej ZUS za styczeń 2013.

Będą -- gdy GUS ogłosi, a robi to od lat w okolicach II dekady stycznia

> Ani na stronach Zakładu Utraty Składek ani na innych.
> To jakaś nowa kultura urzędnicza w RP?
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Termin płatności mija jutro.

Składki za styczeń 2013?

> Co zrobić z tym fantem?

Ja bym zaczął od przeproszenia tych, których starałem się obrazić w swej
ignorancji (to podkreślone)

--
'Tom N'

3. Data: 2013-01-09 20:16:30
Od:Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-09 20:01, Jacek pisze:
> Nie ma danych o wysokości składki zdrowotnej ZUS za styczeń 2013.
> Ani na stronach Zakładu Utraty Składek ani na innych.
> To jakaś nowa kultura urzędnicza w RP?
> Termin płatności mija jutro.

Jak jutro? Za styczeń jutro? Ominęły mnie jakieś zmiany?

> Co zrobić z tym fantem?
> Jacek

Upewnić się, czy rzeczywiście termin płatności składki za styczeń upływa
10 stycznia. To na początek.

Pozdrawiam
Piotr

4. Data: 2013-01-09 20:40:06
Od:Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-09 20:16, Kviat pisze:

> Upewnić się, czy rzeczywiście termin płatności składki za styczeń upływa
> 10 stycznia. To na początek.
Macie rację Koledzy. Rzeczywiście termin będzie dopiero za miesiąc, a ja
jak widać mam dziś słabszy dzień i posądziłem ZUS o niepopełnione grzechy.
Jacek

5. Data: 2013-01-09 21:43:52
Od:RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Hello Jacek,

> Nie ma danych o wysokości składki zdrowotnej ZUS za styczeń 2013.
> Ani na stronach Zakładu Utraty Składek ani na innych.
> To jakaś nowa kultura urzędnicza w RP?
> Termin płatności mija jutro.

Termin płatnosci składki za styczeń mija 10 lutego.

> Co zrobić z tym fantem?

Zapłacić składkę za grudzień w wysokosci znanej.

--
Best regards,
RoMan