  • 1. Data: 2003-04-30 19:03:55
    Temat: ZUS złe konto
    Od: TomN <n...@i...pl.eu.org>

    Witam,

    omyłkowo wysłałem wpłatę zamiast na na konto -53 to na -51.
    Czy wystarczy jak zwróce się do ZUS o przeksiegowanie wpłaconej kwoty
    na własciwe konto.
    Są do tego jakieś specjalne formularze?

    TN
    --
    IIII NNN NNNTTTTTTTTT 11111 555555
    IIII NNN NN NNN TTT 111 111 55555

  • 2. Data: 2003-04-30 20:22:41
    Temat: Re: ZUS złe konto
    Od: "Magda" <z...@i...pl>

    Użytkownik "TomN" <n...@i...pl.eu.org> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > omyłkowo wysłałem wpłatę zamiast na na konto -53 to na -51.
    > Czy wystarczy jak zwróce się do ZUS o przeksiegowanie wpłaconej kwoty

    Wystarczy, ze zwrocisz sie do ZUS z pisemkiem- prosba o przeksiegowanie,
    sprawe powinienies zalatwic od reki.
    Magda