  • 1. Data: 2014-07-11 15:00:16
    Temat: Za podwyzszeniem kwoty wolnej od podatku tylko SLD i Twoj Ruch
    Od: dp <d...@g...com>

    Witam,
    Wiem ze off-topic, ale zebyscie wiedzieli na kogo glosowac
    Byl to wniosek o odrzucenie ustawy (podwyzszenia kwoty wolnej)

    http://www.sejm.gov.pl/sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=gl
    osowania&NrKadencji=7&NrPosiedzenia=71&NrGlosowania=
    129

    http://www.sejm.gov.pl/sejm7.nsf/PrzebiegProc.xsp?nr
    =2414

    Przeciw odrzuceniu byl SLD i Twoj Ruch czyli byli za podwyzszeniem kwoty
    wolnej

    PS
    dodam ze tworcy ustawy o podwyzszeniu kwoty wolnej od podatku to Twoj Ruch

    PODAJCIE DALEJ

  • 2. Data: 2015-01-11 21:31:48
    Od: n...@g...com

    W dniu piątek, 11 lipca 2014 15:00:16 UTC+2 użytkownik dp napisał:
> [...]
    >
    > PS
    > dodam ze tworcy ustawy o podwyzszeniu kwoty wolnej od podatku to Twoj Ruch

    Ale nadal mamy starą kwotę wolna od podatku
    --
    Bodhi - http://kwota-wolna-od-podatku.netinvest.pl/