  • 1. Data: 2008-03-04 19:37:27
    Temat: Zagubiony - znaleziony - nierozliczony PIT...
    Od: Raff <r...@m...pl>

    Witam serdecznie,
    Nie znalazłem odpowiedzi w necie więc pomyślałem, że tu zapytam...
    Znalazłem swój PIT z biura maklerskiego sprzed 2 lat, za 2005 rok,
    ładnie zaklejony w kopercie... Nie rozliczyłem go, 2 lata temu
    przeprowadzałem się - wykończanie mieszkania, urządzanie się itp - no
    musiał się gdzieś zapodziać. Krótko mówiąc - nie zapłaciłem podatku od
    tych zysków. Nie były duże, nieco ponad 1000 pln, ale jednak. I tu pytanie:
    Co mi grozi? Czy muszę liczyć się z wezwaniem od US - dojdą do tego
    wcześniej czy później? Czy może sam powinienem się zgłosić - jeśli tak
    zrobię to jakie czekają mnie konsekwencje?
    Będę wdzięczny za informację.
    Pozdrawiam
    Raff

  • 2. Data: 2008-03-04 19:47:20
    Temat: Re: Zagubiony - znaleziony - nierozliczony PIT...
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 04-03-2008 o 20:37:27 Raff <r...@m...pl> napisał(a):

> [...]
    > wcześniej czy później? Czy może sam powinienem się zgłosić - jeśli tak
    > zrobię to jakie czekają mnie konsekwencje?

    Złoż deklarację z czynny żalem wpłacając od razu zaległa kasę
    i śpij spokojnie.

    pozdr,
    tommyz

  • 3. Data: 2008-03-04 20:28:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    t...@o...pl wrote:

    > Złoż deklarację z czynny żalem wpłacając od razu zaległa kasę

    z odsetkami

  • 4. Data: 2008-03-04 20:35:40
    Od: Raff <r...@m...pl>

    witek pisze:

    > z odsetkami

    Jakie to będą mniej więcej odsetki? I co, jeśli nie zapłacę? Czy US może
    "dojść" do tego, że wtedy nie zapłaciłem tego podatku? Słyszałem o
    wielotysięcznych karach, nie wiem, ile w tym prawdy...
    Pozdrawiam
    Raff

  • 5. Data: 2008-03-04 22:42:50
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 04 Mar 2008 21:35:40 +0100, Raff napisał(a):

    > Jakie to będą mniej więcej odsetki?

    http://www.infor.pl/kalkulatory/odsetki_od_zaleglosc
    i.html

    Na dzień dzisiejszy wychodzi jakieś ~41zł.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl