  • 1. Data: 2007-10-17 06:24:02
    Temat: Zakup na firmy przed założeniem firmy
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    Witam
    Ponieważ w najbliższym czasie chcę zarejestrować DG, a do prowadzenia jej
    potrzebny jest mi : komputer, fax, itp. miał bym by następujące pytanko.

    Czy mogę kupić sobie wcześniej ten sprzęt, przygotować wcześniej wszystko i
    jak już działalność gospodarcza będzie zarejestrowana odrazu wystartować,
    czy lepiej z takimi zakupami poczekać dopiero jak już działalność będzie
    zarejestrowana?

    Ile można stracić/zyskać w zależności od rozwiązania?
    Które bardziej się opłaca i dlaczego?
    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2007-10-17 08:18:29
    Temat: Re: Zakup na firmy przed założeniem firmy
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 17 Oct 2007 08:24:02 +0200, Bartek napisał(a):

    > Które bardziej się opłaca i dlaczego?

    Obawiam się, że zadajesz niewłaściwe pytanie. Poprawne brzmi: czy zakup
    wyposażenia przewidzianego do prowadzenia działalności gospodarczej jest
    prowadzeniem działalności gospodarczej?
    Jacyś chętni do odpowiedzi? ;)

  • 3. Data: 2007-10-17 08:25:04
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    > Obawiam się, że zadajesz niewłaściwe pytanie. Poprawne brzmi: czy zakup
    > wyposażenia przewidzianego do prowadzenia działalności gospodarczej jest
    > prowadzeniem działalności gospodarczej?

    Nie nie chodzi mi o to czy zakupiony sprzęt potrzebny do prowadzenia DG
    przed zarejestrowaniem DG można jakoś wciągnąć, odliczyć wrzucić w koszta
    itp.?
    Pozdrawiam
    BArtek

  • 4. Data: 2007-10-17 17:16:09
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 17 października 2007 10:25
    (autor Bartek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <ff4gss$3v9$1@inews.gazeta.pl>):

    > Nie nie chodzi mi o to czy zakupiony sprzęt potrzebny do prowadzenia DG
    > przed zarejestrowaniem DG można jakoś wciągnąć, odliczyć wrzucić w koszta
    > itp.?

    A teraz zadanie domowe: co chciałeś powiedzieć przez to pytanie.
    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 5. Data: 2007-10-19 05:58:42
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 17 Oct 2007 10:25:04 +0200, Bartek napisał(a):

    > Nie nie chodzi mi o to czy zakupiony sprzęt potrzebny do prowadzenia DG
    > przed zarejestrowaniem DG można jakoś wciągnąć, odliczyć wrzucić w koszta
    > itp.?

    Dla ułatwienia, jeśli nie wiesz o co chodziło Tristanowi. Przydałyby się
    przecinki, kropki jakieś, bo zobacz, czego można się dowiedzieć z Twojej
    informacji:

    wersja 1:
    > Nie, nie. Chodzi mi o to czy, zakupiony sprzęt potrzebny do prowadzenia DG
    > przed zarejestrowaniem DG można jakoś wciągnąć, odliczyć wrzucić w koszta
    > itp.?

    albo:
    > Nie. Nie chodzi mi o to czy, zakupiony sprzęt potrzebny do prowadzenia DG
    > przed zarejestrowaniem DG można jakoś wciągnąć, odliczyć wrzucić w koszta
    > itp.?

    Czyli w sensie, że jak? ;>
    Chodzi Ci o to, czy nie chodzi Ci o to?
    Bo wiesz, odpowiedź dostaniesz, tylko nikt nie wie o co tak naprawdę pytasz
    :)

    --
    pozdrawiam,
    Jagna

  • 6. Data: 2007-10-19 09:30:21
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Jagna wrote:
    [..]
    > Bo wiesz, odpowiedź dostaniesz, tylko nikt nie wie o co tak naprawdę
    > pytasz
    > :)

    Jak to pisał klasyk:
    "- w którą stronę powinnam pójść - zapytała Alicja.
    - to w dużym stopniu zależy od tego gdzie chcesz dojść - odpowiedział
    Kot ".

    p. m.