  • 1. Data: 2006-10-18 10:34:42
    Temat: Zakupy w niemieckich sklepach na fakture
    Od: mistrz<m...@o...pl>

    Witam
    Mam nastepujacy problem. Chce otworzyc w Polsce sklep z chemia gospodarcza.
    Czesc towarow chcialbym kupowac w Niemczech. Bede posiadal Euronip. I teraz
    mam
    pytanie czy jak pojade np. do jakiegos hipermarketu to oni majac moj euronip i
    ich euronip wystawia mi fakture bez niemieckiego VATu czy tez moga nie chciec
    jej wystawic? Co w przypadku gdyby niechcieli jej wystawic? Czy w Polsce musze
    wtedy oplacac VAT od ceny netto czy brutto z Niemiec? Czy moge sie starac o
    zwrot tego zaplaconego w Niemczech VATu?

    -> http://usenet.pomocprawna.info