1. Data: 2002-01-08 09:46:30
Temat:Zaliczka na pod. doch.
Od:Krzysztof Araszkiewicz <a...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy pracodawca moze placic niepelne zaliczki na podatek dochodowy? Nie
dostane wtedy zwrotu podatku od kwoty wolnej od podatku :((. Nie jestem
pewien, czy ten zwrot to moj przywilej, czy pracodawcy. Zaznaczam, ze nie
dostaje wyzszej pensji z tej okazji :(

Krzysztof Araszkiewicz

P.S. Umowa na czas okreslony - 2 lata

2. Data: 2002-01-08 10:52:56
Temat:Re: Zaliczka na pod. doch.
Od:Maddy <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Araszkiewicz napisał(a):

> [...]
> dostane wtedy zwrotu podatku od kwoty wolnej od podatku :((. Nie jestem
> pewien, czy ten zwrot to moj przywilej, czy pracodawcy. Zaznaczam, ze nie
O jaki zwrot Ci chodzi? Nie ma jakichś ustawowych zwrotów podatku tak
z niczego.
Jeżeli nie masz odliczeń to na koniec roku raczej dopłacisz niż coś
dostaniesz.
Uściślij co przez to rozumiesz, bo doprawdy nie wiem.

Co to znaczy że pracodawca płaci niepełne zaliczki?
Tzn. nie płaci ile powinien i ma zaległość podatkową? To jego problem,
nie Twój.
Jeżeli od Ciebie zaliczkę pobrał, to rozliczasz się tak jakby została
wpłacona do US. To on niewywiązał sie z obowiązków, nie Ty.

Maddy

--
Magdalena "Maddy" Wołoszyk
m...@e...com.pl