  • 1. Data: 2008-04-30 11:38:18
    Temat: Zamiana i sprzedaż mieszkania a 19%
    Od: "Admii" <i...@o...pl>

    W lutym br zamieniłem mieszkanie z synem:
    moje - 60m2
    syna - 32m2
    w akcie notarialnym podałem wartość mojego mieszkania 90 tys syna 60 tys.
    Za 1 1/2 mies. tzn w kwietniu br sprzedałem to mieszkanie syna [32m2]
    którego juz ja byłem właścicielem za 100 tys
    Od jakiej kwoty mam zapłacić podatek 19%

    [[tys zł]] 100-60=40 czy 100-90=10 ???

    Miłego dnia !
    --
    P o z d r a w i a m

  • 2. Data: 2008-05-04 16:40:29
    Temat: Re: Zamiana i sprzedaż mieszkania a 19%
    Od: "Admii" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Admii" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > którego juz ja byłem właścicielem za 100 tys
    > Od jakiej kwoty mam zapłacić podatek 19%

    P a n o w i e ........nikt nie zna odpowiedzi na ten problem ?
    a może nie ta grupa i dlatego nikt nie odpowiada !

  • 3. Data: 2008-05-05 21:07:56
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Powinni znać w urzedzie skarbowym, nie żartuje.
    Poza tym być może notariusz, któremu zapłaciłes za akty, tez się nad Tobą zlituje i
    udzieli porady
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2008-05-06 06:35:29
    Od: "leh" <i...@o...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Powinni znać w urzedzie skarbowym, nie żartuje.

    Pytalem ..... to oni cos kręca że nowy przepis.......... nie maja jeszcze
    wytycznych ale skłaniaja się do tego że od kwoty 40k :-((

    > Poza tym być może notariusz, któremu zapłaciłes za akty, tez się nad Tobą
    > zlituje i udzieli porady

    wg niego powinno sie naliczać od 10k ?

    Na telefonicznej informacji podatkowej jeden konsultant mówił 10k drugi 40k
    .................... qrde 'czarna magia' ;-)

    Sprawa niby prosta a brak autorytatywnej odpowiedzi :-((

    pozdr

  • 5. Data: 2008-05-06 07:48:19
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    To zadzwoń i nagraj rozmowę jak mówi że od 10 kpln i od tylu opłać.
    JaC

    -----