  • 1. Data: 2008-10-03 07:19:13
    Temat: Zaniżony rachunek a US
    Od: "jacek" <a...@w...pl>

    witam

    w 2005 kupiłem auto używane sprowadzone z niemiec przez osobę zajmująca się
    handlem samochodami., handlarz ten wystawił mi rachunek na znacznie niższą
    kwotę niż mu zapłaciłem . ( mimo moich objekcji nie chciał mi wystawic
    rachunku na pełną kwote ) teraz chyba zainteresował się nim urząd skarbowy
    bo ja dostałem wezwanie do urzędu skarbowego jako świadek, czy moge z tego
    tytułu mieć kłopoty i jak sie tłumaczyć.

    jacek

  • 2. Data: 2008-10-03 07:41:07
    Temat: Re: Zaniżony rachunek a US
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    jacek wrote:
> [...]
    > bo ja dostałem wezwanie do urzędu skarbowego jako świadek, czy moge z tego
    > tytułu mieć kłopoty i jak sie tłumaczyć.

    Pytałeś o to samo 26 września i poradzono Ci, żebyś przejrzał archiwum.
    Dlaczego oczekujesz, że ktoś Ci pomoże skoro Tobie nawet nie chce się
    zapuścić searcha w Google?

    Wystarczy, że wpiszesz w cudzysłowach subject Twojego artykułu?

    P.

  • 3. Data: 2008-10-03 07:42:18
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

  • 4. Data: 2008-10-03 20:34:03
    Od: "news tpi.pl" <e...@w...pl>

    dzieki ze tak pilnujesz ale szukam bardziej kompetentnej odpowiedzi ,
    sprawdzałem historie na forum - mało konkretne i raczej nieprofedionalne
    dlatego czekam iz może ktos mądry odpowie

    jacek