  • 1. Data: 2007-11-29 22:07:22
    Temat: Zasady ogólne opodatkowania
    Od: Paweł Staszewski <p...@i...pl>

    Takie pytanie

    Jaki podatek zaplace za grudzien jesli.
    1. zaczalem DG 26.11.2007
    2. Wczesniej pracowalem i zarabialem netto 900zl miesiecznie
    3. Wybrałem zasady ogólne bo musialem z racji swiadczenia usług dla
    bylych pracodawcow.
    4. Miesieczne zaliczki na podatek.

    I teraz tak listopad sie zakonczy strata w postaci 1000zl
    A w grudniu dochod netto to bedzie minimum 17500zł netto

    Jesli zaplace duzopodatku to co najlepiej zrobic zeby go nie zaplacic
    ?? ... wiem wiem wydac i udokumentowac.
    Ale czy da sie np. jakas umowe o dzielo wystawic albo cos co bedzie
    lepszym rozwiazaniem.

    Pozdrawiam
    Paol

  • 2. Data: 2007-11-30 01:07:32
    Temat: Re: Zasady ogólne opodatkowania
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Paweł Staszewski <p...@i...pl> wrote:
> [...]
    >
    > I teraz tak listopad sie zakonczy strata w postaci 1000zl
    > A w grudniu dochod netto to bedzie minimum 17500zł netto

    Do konca kwietnia bedziesz musial od tego zaplacic podatek, obliczysz
    go w rocznym PIT. Jesli zarabiales 900zl*11, plus to, to progu raczej
    nie przekroczysz w tym roku, czyli zaplacisz 19%.

    a.

  • 3. Data: 2007-11-30 09:46:50
    Od: Paweł Staszewski <p...@i...pl>

    Wemif pisze:

> [...]
    > go w rocznym PIT. Jesli zarabiales 900zl*11, plus to, to progu raczej
    > nie przekroczysz w tym roku, czyli zaplacisz 19%.

    Dzieki za odpowiedz .
    Pozdr
    Paol