  • 1. Data: 2009-12-05 09:32:19
    Temat: Zaświadczenie o dochodach z US
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Jak to urząd robi w przypadku prowadzenia DG opodatkowanej liniowym? Kiedyś
    były PIT-5, teraz urząd widzi tylko wpłaty podatku, z których oszacować
    dochody można ze spoooorym błędem.
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2009-12-05 09:33:45
    Temat: Re: Zaświadczenie o dochodach z US
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 05-12-2009 o 10:32:19 Samotnik <s...@w...samotnik.art.pl>
    napisał(a):

    > Jak to urząd robi w przypadku prowadzenia DG opodatkowanej liniowym?
    > Kiedyś
    > były PIT-5, teraz urząd widzi tylko wpłaty podatku, z których oszacować
    > dochody można ze spoooorym błędem.

    A można dostać takie zaświadczenie za część roku?

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2009-12-05 10:16:26
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 05.12.2009 Tomek <t...@o...pl> napisał/a:

    > A można dostać takie zaświadczenie za część roku?

    Nie wiem, nigdy nie brałem. Tak też kombinuję, że pewnie da się tylko za
    miniony rok i wystawiają na podstawie PIT-36(L).
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2009-12-05 16:00:07
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    .

    > Nie wiem, nigdy nie brałem. Tak też kombinuję, że pewnie da się tylko za
    > miniony rok i wystawiają na podstawie PIT-36(L).

    Dokladnie tak.
    Uwaga -jesli skadales kilka zeznan (np. PIT-28 + PIT-36L + PIT-37 + PIT-38)
    to na kazde zeznanie trzeba wziac zaswiadczenie (i na kazde wybulic po 17
    zlociszow). Jedno zaswiadczenie dotyczy tylko dochodu wykazanego na jednym
    zeznaniu i jest na nim informacja, ze podatnik skladal jeszcze inne
    zeznania - i jest napisane jakie to byly zeznania.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-12-13 19:00:39
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    Samotnik wrote:
    > Jak to urząd robi w przypadku prowadzenia DG opodatkowanej liniowym? Kiedyś
    > były PIT-5, teraz urząd widzi tylko wpłaty podatku, z których oszacować
    > dochody można ze spoooorym błędem.

    nie wystarcza kopie pitów poswiadczone przez US? 5 zlotych za strone,
    podanie, pare dni i jest.

    --
    bartek

  • 6. Data: 2009-12-14 11:29:03
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 13.12.2009 bokomaru <b...@z...com> napisał/a:

    > nie wystarcza kopie pitów poswiadczone przez US? 5 zlotych za strone,
    > podanie, pare dni i jest.

    Których PITów?
    --
    Samotnik