  • 1. Data: 2008-03-03 08:55:39
    Temat: Zaswiadczenie o niezaleganiu
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Ile czasu ma us na wystawienie zaswiadczenia o niezaleganiu osobie fizycznej
    prowadzącej dz.g. (dla banku cel
    kredytowy)?
    Sprawdzają szybko i niemal od ręki, np. brak tytułów w dziale egzekucyjnym, czy kopią
    szczegółowo ostatnie 5 lat?
    THX

  • 2. Data: 2008-03-03 15:14:11
    Temat: Re: Zaswiadczenie o niezaleganiu
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > Sprawdzają szybko i niemal od ręki, np. brak tytułów w dziale
    > egzekucyjnym, czy kopią szczegółowo ostatnie 5 lat?

    7 dni,
    ale zwykle wcześniej jest.
    W moim US są naprawdę przyjemne panie i jak się poprosi
    to nawet w ciągu 2 dni udaje się załatwić.

    pzdr
    tomek

  • 3. Data: 2008-03-03 15:21:47

    Dnia 03-03-2008 o 16:14:11 Tomek. <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > ale zwykle wcześniej jest.
    > W moim US są naprawdę przyjemne panie i jak się poprosi
    > to nawet w ciągu 2 dni udaje się załatwić.

    A u mnie 2 dni to przy ściąganiu danych z innego US,
    a tak to prawie na poczekaniu(chociaż możliwe że akurat kawa była
    niesmaczna i dlatego :) )

    pozdr,
    tommyz