  • 1. Data: 2012-04-25 15:00:07
    Temat: Zatrudnienie osoby
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Hej
    Czy jest jakiś sposób na zatrudnienie osoby sporadycznie na kilka godzin w
    tygodniu tak, aby nie trzeba było zgłaszać tego do ZUS czy US?
    Jakie wymagania? (osoba <26 roku życia?) Jakieś limity kwotowe?

    Zakładam, że podatek i tak trzeba będzie wpłacić do US, ale może chociaż
    papierkologii ZUS uda się jakoś ominąć?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 2. Data: 2012-04-25 17:36:55
    Temat: Re: Zatrudnienie osoby
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-25 15:00, Budzik pisze:

> [...]
    > Jakie wymagania? (osoba<26 roku życia?) Jakieś limity kwotowe?
    >
    > Zakładam, że podatek i tak trzeba będzie wpłacić do US, ale może chociaż

    Jak student, to na zlecenie. Jak niestudent, to na dzieło.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2012-04-25 20:00:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Jak student, to na zlecenie. Jak niestudent, to na dzieło.

    iw każdy przypadku nie ma ZUSu?
    Tylko zaliczkkana podatek?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 4. Data: 2012-04-25 21:12:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-25 20:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > iw każdy przypadku nie ma ZUSu?
    > Tylko zaliczkkana podatek?

    Tak.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2012-04-25 21:58:09
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-04-25 17:36, Liwiusz pisze:

    > Jak student, to na zlecenie.

    Zawsze miałam się o to spytać - czy to musi być student dzienny czy może
    być również zaoczny?

    N.

  • 6. Data: 2012-04-25 22:01:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-25 21:58, Nixe pisze:

    > Zawsze miałam się o to spytać - czy to musi być student dzienny czy może
    > być również zaoczny?

    Może być oczny i zaoczny :)

    --
    Liwiusz