  • 1. Data: 2007-11-06 12:50:16
    Temat: Zawyżone zaświadczenie o zarobkach pracownika dla banku
    Od: "Kuba" <q...@w...pl>

    Mam pewien kłopot, mój półetatowy pracownik chciałby skonsolidować sobie 2
    kredyty, i prosi mnie o oświadczenie z zawyżoną kwotą zarobków wymaganą
    przez bank - ponoć nawet babka w banku która "zajmuje" się moim pracownikiem
    mówi że to tylko taka "proforma" dla banku.
    Jesli byłoby tak w istocie, nie robiłbym żadnego problemu, mam jednak
    wątpliwości i pewne obawy , żeby kiedyś nie przyczepił sie Us czy Zus.
    Czy wiecie cos nt. przepływu takich informacji między bankiem a US czy Zus
    ??? Czy moje obawy sa bezpodstawne ?
    pzdr Kuba

  • 2. Data: 2007-11-06 13:05:45
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Kuba pisze:
> [...]
    > Czy wiecie cos nt. przepływu takich informacji między bankiem a US czy
    > Zus ??? Czy moje obawy sa bezpodstawne ?

    Bardziej od ZUS i US bałabym się konsekwencji karnych poświadczenia
    nieprawdy.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2007-11-06 13:10:23
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 06-11-2007 o 14:05:45 Maddy <m...@e...com.pl> napisał(a):

    > Bardziej od ZUS i US bałabym się konsekwencji karnych poświadczenia
    > nieprawdy.

    A ja bardziej bałbym sie wszystkiego naraz - i nadzwyczajnego obostrzena
    kary,
    jeśli wchodzi tu w grę :)

  • 4. Data: 2007-11-06 21:35:32
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > A ja bardziej bałbym sie wszystkiego naraz - i nadzwyczajnego obostrzena
    > kary,
    > jeśli wchodzi tu w grę :)
    Dokładnie tak. Nie poświadczaj nieprawdy. W więzieniach jest ciasno .

    Pzdr- Kriss