  • 1. Data: 2009-02-13 07:42:41
    Temat: Żenua
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    http://www.vat.pl/1202_alior_bank_skutki_podatkowe_5
    0zl_aktualnosci_pitpl_4696.php

    bez komentarza, i tak ich nie lubiłem,
    ale to już przesada - szmatex czystej maści.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2009-02-13 08:05:39
    Temat: Re: Żenua
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-02-13, Tomek <t...@o...pl> wrote:
    > http://www.vat.pl/1202_alior_bank_skutki_podatkowe_5
    0zl_aktualnosci_pitpl_4696.php

    > bez komentarza, i tak ich nie lubiłem,
    > ale to już przesada - szmatex czystej maści.

    Ale piszesz o Aliorze, czy o vat.pl ? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2009-02-13 08:11:35
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 13-02-2009 o 09:05:39 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

    0zl_aktualnosci_pitpl_4696.php

    > Ale piszesz o Aliorze, czy o vat.pl ? :)

    Aliora to ja rozumiem, też bym się pisał na taki art
    żeby trochę przejąć PageRanka :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 4. Data: 2009-02-13 09:29:02
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.vat.pl/1202_alior_bank_skutki_podatkowe_5
    0zl_aktualnosci_pitpl_4696.php

    > bez komentarza, i tak ich nie lubiłem,
    > ale to już przesada - szmatex czystej maści.

    Hmmmm - a nie mozna tego uznac za zakamuflowana marketingowo forme
    wpytlacania odsetek?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-02-13 09:32:27
    Temat: Re: ?enua
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 13-02-2009 o 10:29:02 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    0zl_aktualnosci_pitpl_4696.php

    > Hmmmm - a nie mozna tego uznac za zakamuflowana marketingowo forme
    > wpytlacania odsetek?

    Te 50zł to jasne że tak, to pierwsze co mi przyszło na myśl.
    Ale przeczytaj jeszcze raz i zobacz że to jest tekst stricte reklamowy
    aczkolwiek upozorowany na poważny artykuł podatkowy.

    I się zastanawiam czy oni mają ludzi za idiotów, czy może faktycznie
    taki nachalny marketing działa.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 6. Data: 2009-02-13 09:40:58
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]

    > Ale przeczytaj jeszcze raz i zobacz że to jest tekst stricte reklamowy
    > aczkolwiek upozorowany na poważny artykuł podatkowy.

    Czy ja wiem. Gdybym byl ryczaltowcem, to raczej lektura tego artykulu nie
    zachecilaby mnie do skorzystania z oferty...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-02-13 09:43:04
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 13-02-2009 o 10:40:58 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Czy ja wiem. Gdybym byl ryczaltowcem, to raczej lektura tego artykulu nie
    > zachecilaby mnie do skorzystania z oferty...

    Tylko że ilu ryczałtowców ma 9k na koncie ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 8. Data: 2009-02-13 09:47:03
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Tylko że ilu ryczałtowców ma 9k na koncie ;-)
    Nie przesadzajmy :) 9k to nie jakies tam miliony a ryczaltowiec nie musi od
    razu oznaczac biedaka

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2009-02-13 09:49:37
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 13-02-2009 o 10:47:03 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Nie przesadzajmy :) 9k to nie jakies tam miliony a ryczaltowiec nie musi od
    > razu oznaczac biedaka

    Teraz ryczałt chyba do 150k obrotu jest - warzywniak
    chyba tyle potrafi zrobić.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 10. Data: 2009-02-13 09:55:31
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Dnia 13-02-2009 o 10:47:03 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > Teraz ryczałt chyba do 150k obrotu jest - warzywniak
    > chyba tyle potrafi zrobić.

    Ojro, ojro.
    Warzywniak warzywniakiem, ale jak ktos m ajakies niskokosztowe uslugi na tym
    ryczalcie, to 150 k ojro przychodu moze mu zostawic calkiem niezla kaske...

    Pozdrawiam
    SDD