  • 1. Data: 2016-04-24 19:00:22
    Temat: Zeznanie wstępnie wypełnione na stronie MF
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Działa wam to?
    Sprawdzałem na dwóch osobach i bład przy pobieraniu lub autoryzacji.

    Ki diabeł?

  • 2. Data: 2016-04-25 11:03:00
    Temat: Re: Zeznanie wstępnie wypełnione na stronie MF
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-04-24 o 19:00, Budzik pisze:
    > Działa wam to?
    > Sprawdzałem na dwóch osobach i bład przy pobieraniu lub autoryzacji.
    >
    > Ki diabeł?

    Działa(ło) jakieś 2 miesiące temu.

    Jak masz błąd autoryzacji, to coś źle podajesz kwotę albo inne dane.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2016-04-25 21:00:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Działa(ło) jakieś 2 miesiące temu.
    >
    > Jak masz błąd autoryzacji, to coś źle podajesz kwotę albo inne dane.

    Mowisz ze pomyliłem sie w przypadku obu osób, z czego jedna miała jednego
    pita 8 na kwote 200zł? Kurcze, chyba jakis niekumaty jestem :)

  • 4. Data: 2016-04-26 10:30:43
    Od: "G.S." <s...@s...com.pl>

    On Mon, 25 Apr 2016, Budzik wrote:

    > Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Mowisz ze pomyliłem sie w przypadku obu osób, z czego jedna miała jednego
    > pita 8 na kwote 200zł? Kurcze, chyba jakis niekumaty jestem :)

    Tak z ciekawości: za "autoryzację" służy kwota bieżącego przychodu,
    czy (tak jak przy innych deklaracjach) wartości "zaprzeszłe"?
    (bo może nie popatrzyłeś o dane z którego roku pytają :))

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2016-04-26 12:17:27
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 26.04.2016 10:30, G.S. pisze:

    > Tak z ciekawości: za "autoryzację" służy kwota bieżącego przychodu,
    > czy (tak jak przy innych deklaracjach) wartości "zaprzeszłe"?
    > (bo może nie popatrzyłeś o dane z którego roku pytają :))

    U mnie działa.

    Żeby _pobrać_ wstępnie wypełniony PIT trzeba wpisać przychód z 2015.

    Żeby _wysłać_ (złożyć) ostatecznie wypełniony PIT trzeba wpisać przychód
    z 2014.

    MJ

  • 6. Data: 2016-04-26 18:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik G.S. s...@s...com.pl ...

    > Tak z ciekawości: za "autoryzację" służy kwota bieżącego przychodu,
    > czy (tak jak przy innych deklaracjach) wartości "zaprzeszłe"?
    > (bo może nie popatrzyłeś o dane z którego roku pytają :))

    Przychód z 2015 roku i taki wpisałem.