  • 1. Data: 2015-06-28 21:22:36
    Temat: Zjazd woJOWników
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <l...@p...fm>

    http://030267.salon24.pl/656650,zjazd-wojownikow

  • 2. Data: 2015-08-12 11:30:43
    Temat: Re: Zjazd woJOWników
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    BTW czy JOW-y są lepsze czy gorsze od obecnego systemu i czy finansowanie
    partii z budżetu jest lepsze czy gorsze od obecnego systemu IMHO nie ma
    znaczenia: trzeba zmienić cokolwiek (głosując za JOW-ami i głosując za
    zniesieniem finansowania partii z budżetu), co by wzruszyło obecny 26-letni
    beton.

  • 3. Data: 2015-08-21 17:15:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >systemu IMHO nie ma znaczenia: trzeba zmienić cokolwiek (głosując za
    >JOW-ami i głosując za zniesieniem finansowania partii z budżetu), co

    Kiedy widzisz - glosujac za JOW prawdopodobnie glosujesz za
    zabetonowaniem tego co jest.
    Z JOW w najblizszych wyborach wygraja dwie stare partie, i jedyne co
    sie zmieni, to to, ktora jest w opozycji.
    Taki Kukiz w JOW sie nie wybije i prawdopodobnie PSL straci stolki.

    Do Senatu masz JOW i zobacz sobie na sklad.

    Natomiast z JOW tak za pare kadencji i kilkadziesiat lat cos sie
    wyklaruje ...
    moze bedzie model amerykanski - dwie partie, program niewiele rozny, w
    zasadzie programu brak, a politycy sie tylko zajmuja zadowalaniem
    sponsorow.
    A moze bedzie model angielski - dwie partie, program rozny, co
    kilkanascie lat nastepuje zmiana i nowa wladza naprawia to, co sp*
    poprzednia :-)

    J.

  • 4. Data: 2015-08-21 18:45:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.F. wrote:
> [...]
    > A moze bedzie model angielski - dwie partie, program rozny, co
    > kilkanascie lat nastepuje zmiana i nowa wladza naprawia to, co sp*

    JOWy są jak zaokrąglanie do liczb całkowitych. Płotki się nie liczą.
    Akurat w przypadku polskiej mentalności niezaleznie do tego, ktora
    partia bedzie u władzy i tak bedzie model TKM. (teraz kurwa my, jakby
    ktos Krzaklewskiego juz nie pamiętał).

  • 5. Data: 2015-08-26 22:37:28
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-08-12 o 11:30, pisze:
> [...]
    > zniesieniem finansowania partii z budżetu), co by wzruszyło obecny 26-letni
    Myślę, że jedyne co mogłoby wzruszyć beton to zapisanie w konstytucji
    kary śmierci dla polityków nie spełniających obietnic wyborczych. Z
    gwarancją szybkiego wykonania zaraz po zakończeniu kadencji.

    Maciek

  • 6. Data: 2015-08-27 00:14:19
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 26.08.2015 22:37, Maciek pisze:
    > Myślę, że jedyne co mogłoby wzruszyć beton to zapisanie w konstytucji
    > kary śmierci dla polityków nie spełniających obietnic wyborczych. Z
    > gwarancją szybkiego wykonania zaraz po zakończeniu kadencji.

    Na ubój mógłby pojść pierwszy Wałęsa, a po nim Tusk.

    --
    animka

  • 7. Data: 2015-08-27 01:24:30
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-08-27 o 00:14, animka pisze:
    > Na ubój mógłby pojść pierwszy Wałęsa, a po nim Tusk.
    Raczej po całej elycie politycznej zostałby przysłowiowy chuj, dupa i
    kamieni kupa :->

    Maciek