  • 1. Data: 2014-09-11 22:05:56
    Temat: Źle obliczony podatek dochodowy
    Od: j...@g...com

    Jeżeli zapłaciłem zbyt wysoki podatek o 1 zł, to co z tym mogę zrobić?

    Kwota śmiesznie niska, no i na moją "niekorzyść", ale nie chcę mieć później z tym
    jakichś problemów, bo w Polsce to wszystko jest możliwe.

  • 2. Data: 2014-09-12 07:23:35
    Temat: Re: Źle obliczony podatek dochodowy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    j...@g...com wrote:
    > Jeżeli zapłaciłem zbyt wysoki podatek o 1 zł, to co z tym mogę zrobić?

    jaki podatek?

  • 3. Data: 2014-09-12 15:48:29
    Od: j...@g...com

    W dniu piątek, 12 września 2014 07:23:35 UTC+2 użytkownik witek napisał:

    > jaki podatek?

    Jednoosobowa działalność gospodarcza, podatek dochodowy, liniowy.

    Czy ewentualnie mógłbym to jakoś zostawić na koniec roku, żeby w PIT rocznym wyszła
    mi złotówka dopłaty?

  • 4. Data: 2014-09-12 16:58:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Sep 2014, j...@g...com wrote:

    > Jeżeli zapłaciłem zbyt wysoki podatek o 1 zł, to co z tym mogę zrobić?
    >
    > Kwota śmiesznie niska, no i na moją "niekorzyść", ale nie chcę mieć później z tym
    jakichś problemów, bo w Polsce to wszystko jest możliwe.

    Wyjątkowo nie grozi. Przepisy przewidują możliwość "zaliczenia" nadpłaty
    na należności podatkowe, więc co najwyżej Ci zaliczą "kiedyś" :)
    No, chyba że przeleją 1 zł i potrącą 8 za przelew, to będziesz miał
    zaległość ;)

    pzdr, Gotfryd