  • 1. Data: 2008-03-01 18:39:20
    Temat: Zly PIT....
    Od: bonobo <j...@g...com>

    Witam

    Wraz z malzonka zdazylem juz sie rozliczyc za ubiegly rok. Niestety
    przez pomylke wypelnilem PT-36 a nie jak powinienem - PIT 37 (nie mamy
    innych dochodow poza umowami o prace). Poniewaz wartosci i tak na obu
    PITach bylyby takie same, a dodatkowe pola w PIT 36 sa po prostu puste
    mam pytanie: czy konieczna jest korekta zeznania? Jezeli tak, to jak
    to zrobic biorac pod uwage fakt, ze zeznania wyslalem jakies tydzien
    temu listem poleconym do Urzedu.

    --
    Z gory dziekuje za wszelka pomoc.
    bonobo

  • 2. Data: 2008-03-01 18:48:33
    Temat: Re: Zly PIT....
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 1 Mar 2008 10:39:20 -0800 (PST), bonobo <j...@g...com>
    wrote:

> [...]
    >mam pytanie: czy konieczna jest korekta zeznania? Jezeli tak, to jak
    >to zrobic biorac pod uwage fakt, ze zeznania wyslalem jakies tydzien
    Ja bym wyslal PIT-37 z pismem ze omylkowo wybrales zly wzor
    formularza. Jak nic nie zrobisz to zapewne wezwa Cie w celu zlozenia
    wyjasnien dlaczego nie wypelniles zadnej z rubryk wystepujacej w
    PIT-36 a nie wystepujacej w PIT-37.

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 3. Data: 2008-03-01 22:18:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bonobo wrote:
> [...]
    > mam pytanie: czy konieczna jest korekta zeznania? Jezeli tak, to jak
    > to zrobic biorac pod uwage fakt, ze zeznania wyslalem jakies tydzien

    Jest OK.
    Nie musisz robić korekty.
    Pit-36 ma po prostu dodatkowe pola i tyle.

  • 4. Data: 2008-03-02 18:38:52
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    witek pisze:

    > Jest OK.
    > Nie musisz robić korekty.
    > Pit-36 ma po prostu dodatkowe pola i tyle.

    jak nic nie zrobi to dostanie wezwanie w celu wyjasnienia czemu
    pozostawil puste pola (wiem z wlasnej autopsji, US zorientowal sie po
    paru tygodniach, wystarczylo wytlumaczyc ze sie pomylilo, a nastepnie
    zlozyc poprawnego PIT'a)

  • 5. Data: 2008-03-02 21:22:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Garvey wrote:

    > jak nic nie zrobi to dostanie wezwanie w celu wyjasnienia czemu
    > pozostawil puste pola
    pola puste przyjmowane są z definicji jako zero wiec nie ma co wyjasniec.

    (wiem z wlasnej autopsji,
    raczej z niewiedzy biurwy

    > US zorientowal sie po
    > paru tygodniach, wystarczylo wytlumaczyc ze sie pomylilo, a nastepnie
    > zlozyc poprawnego PIT'a)

    przeciez pit byl poprawny, wiec co tu składać.

    po prostu panie w US chyba z łapanki były brane do pracy i tyle.