  • 1. Data: 2003-12-29 10:27:46
    Temat: Zmiana Urzędu Skarbowego (miejsca zamieszkania), a NIP-3
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Witam.
    Wiem, że istnieje możliwość zmiany miejsca rozliczania się podatnika w
    ramach rozliczenia rocznego, z miejsca zameldowania na miejsce aktualnego
    zamieszkania.
    Wiem, że potrzebna jest do tego jakaś umowa najmu/użyczenia lokalu
    podatnikowi (ale tylko na wezwanie urzędu?), a także, że muszę przed końcem
    roku wysłać NIP-3.
    No i teraz pojawia się problem. Dzisiaj usłyszałem dwie sprzeczne opinie -
    pierwsza, że muszę wysłać tenże NIP-3 do starego urzędu, a druga, że muszę
    wysłać NIP-3 do nowego urzędu.
    Która z nich jest prawdziwa?

    --
    Przemysław Maciuszko
    http://zkampinosu.truskaw.net

  • 2. Data: 2003-12-29 12:03:33
    Od: "j23" <w...@s...com.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pierwsza, że muszę wysłać tenże NIP-3 do starego urzędu, a druga, że muszę

    NIP-3 sklada sie do nowego US. Wiem poniewaz sam skladalem jakies 2 tygodnie
    temu.

  • 3. Data: 2003-12-29 13:37:35
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    j23 <w...@s...com.pl> wrote:

    > NIP-3 sklada sie do nowego US. Wiem poniewaz sam skladalem jakies 2 tygodnie
    > temu.

    Ok. Dzięki. To teraz jeszcze mam nadzieję, że liczy się data stempla
    pocztowego :)

  • 4. Data: 2003-12-29 23:01:00
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik Przemysław Maciuszko s...@h...pl ...

    > Ok. Dzięki. To teraz jeszcze mam nadzieję, że liczy się data stempla
    > pocztowego :)

    ???
    W jakim sensie.
    Liczy sie data jaka podałeś przy nowym miejscu zamieszkania.
    I raczej nie bedziesz potrzebowal zadnej umowy (ja sie jeszcze z takimi
    wymogami w US nie spotkałem).
    Chyba ze z ta data to ci chodzilo o miesieczny czas na zgloszenie zmian?

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.
    (Mądrość Wschodu)