1. Data: 2003-12-29 10:27:46
Temat:Zmiana Urzędu Skarbowego (miejsca zamieszkania), a NIP-3
Od:Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Wiem, że istnieje możliwość zmiany miejsca rozliczania się podatnika w
ramach rozliczenia rocznego, z miejsca zameldowania na miejsce aktualnego
zamieszkania.
Wiem, że potrzebna jest do tego jakaś umowa najmu/użyczenia lokalu
podatnikowi (ale tylko na wezwanie urzędu?), a także, że muszę przed końcem
roku wysłać NIP-3.
No i teraz pojawia się problem. Dzisiaj usłyszałem dwie sprzeczne opinie -
pierwsza, że muszę wysłać tenże NIP-3 do starego urzędu, a druga, że muszę
wysłać NIP-3 do nowego urzędu.
Która z nich jest prawdziwa?

--
Przemysław Maciuszko
http://zkampinosu.truskaw.net

2. Data: 2003-12-29 12:03:33
Od:"j23" <w...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pierwsza, że muszę wysłać tenże NIP-3 do starego urzędu, a druga, że muszę

NIP-3 sklada sie do nowego US. Wiem poniewaz sam skladalem jakies 2 tygodnie
temu.

3. Data: 2003-12-29 13:37:35
Od:Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

j23 <w...@s...com.pl> wrote:

> NIP-3 sklada sie do nowego US. Wiem poniewaz sam skladalem jakies 2 tygodnie
> temu.

Ok. Dzięki. To teraz jeszcze mam nadzieję, że liczy się data stempla
pocztowego :)

4. Data: 2003-12-29 23:01:00
Od:Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Przemysław Maciuszko s...@h...pl ...

> Ok. Dzięki. To teraz jeszcze mam nadzieję, że liczy się data stempla
> pocztowego :)

???
W jakim sensie.
Liczy sie data jaka podałeś przy nowym miejscu zamieszkania.
I raczej nie bedziesz potrzebowal zadnej umowy (ja sie jeszcze z takimi
wymogami w US nie spotkałem).
Chyba ze z ta data to ci chodzilo o miesieczny czas na zgloszenie zmian?

--
Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.
(Mądrość Wschodu)