  • 1. Data: 2018-02-01 15:48:16
    Temat: Zmiana kasy fiskalnej na drukarkę - co mogę odliczyć ?
    Od: Marek <x...@x...xxx>

    Witam,

    czy ktoś z grupowiczów jest może na bieżąco z kwestią odliczenia jeśli
    chodzi o zmianę kasy na drukarkę fiskalną. Do zmiany zmusiła mnie
    głownie kwestia iż na kasie nie miałem opcji wprowadzania NIP nabywcy a
    taka jest wymagana obecnie aby wystawić na podstawie paragonu FV.
    Wiem, że przy zakupie pierwszego urządzenia mogłem w koszty wrzucić
    całość - w przypadku zmiany pewnie tylko VAT? Pomimo, że kwestię wymiany
    wymusiły zmiany prawne, to nie ma znaczenia ?

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2018-02-02 23:05:20
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-02-01 15:48, Marek wrote:
    > Do zmiany zmusiła mnie
    > głownie kwestia iż na kasie nie miałem opcji wprowadzania NIP nabywcy a
    > taka jest wymagana obecnie aby wystawić na podstawie paragonu FV.

    to byl projekt ktory nie przeszedl

    https://msp.money.pl/wiadomosci/podatkip/artykul/nad
    al-bedzie-mozna-wystawiac-faktury-vat-na,77,0,239572
    5.html

  • 3. Data: 2018-02-05 11:35:59
    Od: Marek <x...@x...xxx>

    Czyli nadal można wystawiać faktury do paragonu bez NIP ?

    Pozdrawiam
    Marek

  • 4. Data: 2018-02-23 21:06:06
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-02-05 11:35, Marek wrote:
    > Czyli nadal można wystawiać faktury do paragonu bez NIP ?

    zgodnie z moja wiedza na dzien dzisiejszy nie ma przeciwwskazan