  • 1. Data: 2021-12-01 00:35:09
    Temat: "Zmiany w CEIDG" takie cuś dostałem na mejla
    Od: marios <d...@f...gd>

    "Od 13 grudnia 2021 roku nie będzie już możliwe zalogowanie się do konta
    użytkownika ceidg.gov.pl."

    Najbardziej podoba mi się tekst:

    "Biznes.gov.pl udostępnia ponad 300 różnych e-usług"

    Czyli jak zwykle mydło & powidło i kij wie gdzie i w co kliknąć, co
    aktualne, co śmieć, co działa, co nie, i czy w ogóle uda mi się coś
    zrobić czy szybciej/łatwiej byłoby przejechać się samochodem do urzędu.

  • 2. Data: 2021-12-01 17:13:30
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, marios.
    On 01.12.2021 00:35 you wrote:

> [...]
    > co śmieć, co działa, co nie, i czy w ogóle uda mi się coś zrobić czy
    > szybciej/łatwiej byłoby przejechać się samochodem do urzędu.

    Z miesiąc temu spróbowałem tam zmienić numer konta we wpisie CEIDG. Po
    pół godzinie poddałem się i zrobiłem to w starym portalu CEIDG.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2021-12-01 17:26:22
    Temat: Re: "Zmiany w CEIDG" takie cuś dostałem na mejla
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-12-01 o 17:13, Pete pisze:

    > Z miesiąc temu spróbowałem tam zmienić numer konta we wpisie CEIDG. Po
    > pół godzinie poddałem się i zrobiłem to w starym portalu CEIDG.

    Niestety większość tych urzędowych platform kuleje.
    Albo co chwilę się wiesza albo wylogowuje po kilku sekundach bezruchu,
    nie ma powiadomień o zdarzeniach, wiadomościach.
    Minister cyfryzacji (tego pewnie już nie ma) czy technologii do piachu.