  • 1. Data: 2008-09-02 17:17:19
    Temat: Znajdowanie US
    Od: k...@p...wp.pl

    Witam.

    Rozliczam umowy/zlecenia, dużo tego jest co miesiąc,
    ludzie z całej Polski, co gorsza rotacja pracowników
    jest duża.

    Proszę szanownych grupowiczy o podzielenie
    się pomysłami w jaki sposób ustalacie
    adresy urzędów skarbowych dla rozliczanych osób
    (jeśli ich oczywiście nie macie)!
    Na pewno są jakieś sposoby!

    Z góry bardzo dziękuję .

    Ka-ha

  • 2. Data: 2008-09-02 18:13:22
    Temat: Re: Znajdowanie US
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    k...@p...wp.pl w
    sb.googlegroups.com>:

    > Rozliczam umowy/zlecenia, dużo tego jest co miesiąc,
    ^^^^^^^^^^^
    > ludzie z całej Polski, co gorsza rotacja pracowników
    > jest duża.

    To UZ czy pracownicy?

    > Proszę szanownych grupowiczy o podzielenie
    > się pomysłami w jaki sposób ustalacie
    > adresy urzędów skarbowych dla rozliczanych osób
    > (jeśli ich oczywiście nie macie)!

    Twój jest IMHO _co miesiąc_ najlepszy dla rozliczania podatku od UZ i
    innych szukać się nie powinno [1]

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2008-09-02 19:00:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    sb.googlegroups.com>:

    > ^^^^^^^^^^^
    >
    > To UZ czy pracownicy?

    > Twój jest IMHO _co miesiąc_ najlepszy dla rozliczania podatku od UZ i
    > innych szukać się nie powinno [1]

    gdzies trzeba jeszcze wyslac pit-11/8b na koniec roku i to niestety juz
    nie jest jego US

  • 4. Data: 2008-09-02 19:15:47
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    Użytkownik <k...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

    a nie możesz dawać ludziom do wypełnienia kwestionariusz osobowy,
    gdzie będziesz pytać o dane do umowy, w tym adres ich US?

    pzdr
    tomek

  • 5. Data: 2008-09-02 20:35:56
    Od: r...@o...pl

    On 2 Wrz, 21:15, "Tomek." <p...@o...pl> wrote:

    > a nie możesz dawać ludziom do wypełnienia kwestionariusz osobowy,
    > gdzie będziesz pytać o dane do umowy, w tym adres ich US?

    Ja mowie zeby mi wysylali PIT-11 z potrzebnymi danymi.
    Potem tylko to ladnie przepisuje na wystawiane PIT-11.

  • 6. Data: 2008-09-02 21:11:31
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    sb.googlegroups.com>:

    > gdzies trzeba jeszcze wyslac pit-11/8b na koniec roku i to niestety juz
    > nie jest jego US

    Ba, gdybym nie zaznaczył do czego piję znakami ^^^^^ i nie zrobił
    odpowiedniej adnotacji w nagłówku:

    A skoro jednak, to IMHO masz witku pewne zaległości... Na p.s.p ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2008-09-02 23:00:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    'Tom N' wrote:

    > Ba, gdybym nie zaznaczył do czego piję znakami ^^^^^ i nie zrobił
    > odpowiedniej adnotacji w nagłówku:
    >
    > A skoro jednak, to IMHO masz witku pewne zaległości... Na p.s.p ;P

    No co. Skoro twierdzi, że dużo tego jest co miesiąc, to na koniec roku
    będzie jeszcze więcej.

  • 8. Data: 2008-09-03 07:14:01
    Od: Michal Okoniewski <m...@g...com>

    Odpowiednie rozporządzenie określające zasięg urzędów skarbowych można
    odkopac googlem :)
    Takie rozporządzenie MF powie Ci wszystko... z tym, że ciężko
    cokolwiek sprawdzić.
    Najstrawniej jest chyba tu: http://eff.atra.pl/?grp=US, ale sluszne
    rozwiazanie jakie znam to wyszukiwarka urzedow skarbowych po kodach
    pocztowych: http://atra.com.pl/pna2us/index.jsp

    pozdrowienia,

  • 9. Data: 2008-09-04 20:14:57
    Od: k...@p...wp.pl

    On 3 Wrz, 09:14, Michal Okoniewski <m...@g...com>
    wrote:

    > Najstrawniej jest chyba tu:http://eff.atra.pl/?grp=US, ale sluszne
    > rozwiazanie jakie znam to wyszukiwarka urzedow skarbowych po kodach
    > pocztowych:http://atra.com.pl/pna2us/index.jsp

    Dziękuję! Tego szukałam! :) (i r-ki US też się przydadzą)

    Innym dyskutantom także dziękuję, mimo że nie mam pewności czy wszyscy
    chcieli pomóc ;)

    (Z kwestionariuszem to nie takie proste, nie mówiąc o wypełnionym
    PIT-11).

    Ka-ha

  • 10. Data: 2008-09-04 21:54:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    k...@p...wp.pl wrote:

    > (Z kwestionariuszem to nie takie proste, nie mówiąc o wypełnionym
    > PIT-11).

    I tak ci radzę takie dane zbierać przed podpisaniem umowy, a nie po jak
    już gościa możesz nigdy nie zobaczyć.
    Po prostu zrób miejsce na dane US w treci umowy i bedziesz miał potem
    problem z głowy.