  • 1. Data: 2006-11-05 20:58:51
    Temat: Zniżka ZUS
    Od: "Joanna Zaleska" <j...@w...pl>

    Witam Serdecznie

    Mam pytanko (pewnie bardzo banalne), zakładam firmę ze wspólnikiem. Dla
    mnie jest to nowa działalność gospodarcza, wspólnik posiada już
    działalność od 6 lat. Czy będę mogła skorzystać ze zniżki ZUS (tej
    2-letniej art.18a) pomimo, że będzie ze mną wpólnik który z tej zniżki
    skorzystać na pewno nie może?

    Chyba nie znam się zupełnie na tych rzeczach

    Pozdrawiam
    Asia

  • 2. Data: 2006-11-05 21:47:41
    Temat: Re: Zniżka ZUS
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "Joanna Zaleska" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > działalność od 6 lat. Czy będę mogła skorzystać ze zniżki ZUS (tej
    > 2-letniej art.18a) pomimo, że będzie ze mną wpólnik który z tej zniżki

    Możesz. ZUS wspólnika nie ma tu znaczenia. I to obojętnie, czy płatnikiem
    ZUS będziesz Ty czy też S.C.
    SIM