  • 11. Data: 2017-12-30 16:36:14
    Temat: Re: Zus a przedawnienie - 10 czy 5 lat?
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Nie, no pytający dość precyzyjnie określił problem.

    Ale ja nie odpowiadałem na pytanie inicjatora,
    tylko na wylew żalu eksperta od bhp.

    > Bo dalej napisał, ile miesięcznie płaci :-)

    A faktycznie, nie zwróciłem uwagi, że to razem z bieżącymi.
    (mógł wprawdzie zbankrutować i płaci już tylko za siebie :-))

  • 12. Data: 2017-12-30 20:00:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30-12-17 o 16:36, cef pisze:

    > A faktycznie, nie zwróciłem uwagi, że to razem z bieżącymi.
    > (mógł wprawdzie zbankrutować i płaci już tylko za siebie :-))

    Mógł, oczywiście, że mógł, ale wówczas byłoby to mniej iż 2 lata. Trudno
    mi wymyślić sytuację, gdy byłoby to więcej.

  • 13. Data: 2017-12-31 08:18:33
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Mógł, oczywiście, że mógł, ale wówczas byłoby to mniej iż 2 lata. Trudno
    > mi wymyślić sytuację, gdy byłoby to więcej.

    Hmm, skoro już ciągniemy ten wątek w tak idiotycznym kierunku,
    to napisz mi dlaczego byłoby mniej niż dwa lata.
    Bo jakoś nie mogę do tego dojść?
    Jak się ułożył, to może być ustalone cokolwiek - niekoniecznie
    zgodnie z jakimiś odsetkowymi regułami.
    Czy na cudze składki jest jakaś inna odgórna reguła?

  • 14. Data: 2017-12-31 18:31:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31-12-17 o 08:18, cef pisze:

    > Hmm, skoro już ciągniemy ten wątek w tak idiotycznym kierunku,
    > to napisz mi dlaczego byłoby mniej niż dwa lata.
    > Bo jakoś nie mogę do tego dojść?

    Gdyby miał zatrudnionych pracowników, to i składka byłaby większa. A
    gość napisał, że upomnieli się przy 27.000 zł. Wydaje mi się to dośćoczywist

    > Jak się ułożył, to może być ustalone cokolwiek - niekoniecznie
    > zgodnie z jakimiś odsetkowymi regułami.
    > Czy na cudze składki jest jakaś inna odgórna reguła?

    Nie mam pojęcia.

  • 15. Data: 2017-12-31 19:46:38
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Gdyby miał zatrudnionych pracowników, to i składka byłaby większa. A
    > gość napisał, że upomnieli się przy 27.000 zł. Wydaje mi się to dośćoczywist

    Nigdzie nie napisał też, że tę niedopłatę budował
    całym zobowiązaniem miesięcznym.
    Mógł przecież znacznie mniej złotych miesięcznie
    zalegać i też się uzbiera.