  • 1. Data: 2008-04-07 09:13:47
    Temat: Zus za niepełny miesiąc
    Od: f...@g...com

    Rozpocząłem działalność 20 lutego. Musz zrobić korekte DRA ponieważ
    popełnilem bład. Zdrowotne płacę w całości. A jak liczne społeczne.
    Luty był w tym roku przestepny więc dzielę wszystko przez 29 i potem
    mnożę razy 9?

  • 2. Data: 2008-04-07 11:53:04
    Temat: Re: Zus za niepełny miesiąc
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik <f...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
[...]

    10/29 razy podstawa razy stopa procentowa składek. Zaokrąglasz do pełnych
    groszy dopiero wynik końcowy.

    marekz