  • 1. Data: 2006-03-09 06:59:15
    Temat: Zwrot VAT - co można odliczyć
    Od: Luki <b...@g...pl>

    Witam,

    próbowałem znaleźć odpowiedz na moje pytanie w już napisanych wątkach
    ale nic nie było. Pytanie jest następujące: czy w ramach nowej ulgi
    (zwrot części VAT-u) można odliczyć wydatki na zakup armatury, tj.
    baterii wannowej, umywalkowej, natrysku i baterii zlewozmywakoej? W
    wykazie materiałów opublikowanym przez Min. transportu w punkcie 167
    napisane jest, że odliczeniu podlegają wydatki na "armaturę metalową
    sieci domowej" ale czy w tej kategorii mieszczą się opisane powyżej rzeczy?

    pozdrawiam,
    Łukasz

  • 2. Data: 2006-03-09 09:43:00
    Temat: Re: Zwrot VAT - co można odliczyć
    Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl>

> [...]
    > napisane jest, że odliczeniu podlegają wydatki na "armaturę metalową
    > sieci domowej" ale czy w tej kategorii mieszczą się opisane powyżej

    No właśnie mnie też to nurtuje. Zgodnie z PKWiU to nie, ale...
    --
    ___________________________________________MAT______
    __

  • 3. Data: 2006-03-09 19:10:52
    Od: "Wojtek" <k...@a...pl[wytnij_to!!!]>

    Użytkownik "Luki" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,

    > baterii wannowej, umywalkowej, natrysku i baterii zlewozmywakoej? W

    Mozna

  • 4. Data: 2006-03-10 17:02:46
    Od: Luki <b...@g...pl>

    Wojtek napisał(a):