1. Data: 2006-03-09 06:59:15
Temat:Zwrot VAT - co można odliczyć
Od:Luki <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

próbowałem znaleźć odpowiedz na moje pytanie w już napisanych wątkach
ale nic nie było. Pytanie jest następujące: czy w ramach nowej ulgi
(zwrot części VAT-u) można odliczyć wydatki na zakup armatury, tj.
baterii wannowej, umywalkowej, natrysku i baterii zlewozmywakoej? W
wykazie materiałów opublikowanym przez Min. transportu w punkcie 167
napisane jest, że odliczeniu podlegają wydatki na "armaturę metalową
sieci domowej" ale czy w tej kategorii mieszczą się opisane powyżej rzeczy?

pozdrawiam,
Łukasz

2. Data: 2006-03-09 09:43:00
Temat:Re: Zwrot VAT - co można odliczyć
Od:Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napisane jest, że odliczeniu podlegają wydatki na "armaturę metalową
> sieci domowej" ale czy w tej kategorii mieszczą się opisane powyżej

No właśnie mnie też to nurtuje. Zgodnie z PKWiU to nie, ale...
--
___________________________________________MAT______
__

3. Data: 2006-03-09 19:10:52
Od:"Wojtek" <k...@a...pl[wytnij_to!!!]> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Luki" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam,

> baterii wannowej, umywalkowej, natrysku i baterii zlewozmywakoej? W

Mozna

4. Data: 2006-03-10 17:02:46
Od:Luki <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek napisał(a):