  • 1. Data: 2002-03-14 09:43:59
    Temat: Zwrot VAT za samochod
    Od: "Lukasz" <l...@b...waw.pl>

    CZesc
    Wlasnie kupuje samochod z homologacja na ciezarowke i jestem ciekawy jak w
    PRAKTYCE wyglada zwrot VAT.
    Wystarczy, ze zloze VAT-7 i w rubruczce podatek do zwrotu wykaze naliczony
    VAT za samochod?
    Czy rzeczywiscie US zwroci mi VAT w ciagu 25 dni?
    Czy bede musial najpierw do nich pojsc z faktura zakupu samochodu?
    Przeprasza za lamerskie pytania, ale do tej pory tylko placilem VAT a nie
    mialem zwrotow - wiec nie wiem jak z tym jest.

    pozdr
    Lukasz

  • 2. Data: 2002-03-14 11:06:29
    Temat: Re: Zwrot VAT za samochod
    Od: "Marcin" <o...@o...it.pl>

    Generalnie jeśli masz nadpłatę Vat-u to sobie możesz przez kilka miesięcy
    pomniejszać Vat należny , lub też możesz wystąpić o zwrot , i zanim zwróci
    Ci US Vat , możesz się już przygotować na kontrolę w firmie.

    M.P

  • 3. Data: 2002-03-14 13:21:19
    Od: "Jar" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@b...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Przeprasza za lamerskie pytania, ale do tej pory tylko placilem VAT a nie
    > mialem zwrotow - wiec nie wiem jak z tym jest.

    Ja musiałem się zgłosić z fakturą za auto i dokumentacją firmy (kpir, ew.
    vat) za kilka ostatnich miesięcy. Generalnie przebiegło to miło i
    bezstresowo :-)
    Zwrot wykazałem do zwrotu w całości i tak też potem dostałem. Z tym, że to
    było w październiku 1999, nie wiem, czy coś sie zmieniło, ale i tak chyba to
    zależy od US.

    Powodzenia,
    Jarek

  • 4. Data: 2002-03-14 17:02:48
    Od: "beata" <m...@i...pl>

    zwrot vat od środków trwałych następuje w całości . Kontrola jest na 100%.
    Sprawdzają rejestry + ewidencję środków trwałych. Ogólnie nie ma większych
    problemów ze zwrotem. Zwrot nastapi w ciągu 25 dni , ale mogą policzyć ten
    termin od dnia zakończenia kontroli skarbowej.

  • 5. Data: 2002-03-14 22:07:53
    Od: "Marek Bondaruk" <b...@s...pl>

> [...]
    > problemów ze zwrotem. Zwrot nastapi w ciągu 25 dni , ale mogą policzyć ten
    > termin od dnia zakończenia kontroli skarbowej.
    ------------------------
    na szczescie nie na 100%, wszystko zalezy od urzedu, szczescia, pogody,
    humoru urzednika,...
    Zycze szczescia i pozdrawiam,
    Marek

  • 6. Data: 2002-03-16 08:38:32
    Od: j...@i...pl (Agnieszka)

    > Kontrola jest na 100%.
    > Sprawdzaja rejestry + ewidencje trodków trwalych

    100% (?????) - czy przeprowadzalas jakies badania statystyczne
    w tej sprawie ? Moze masz jakies raporty z OBOP lub Urzadu
    Statystycznego ?
    Bo ja nie mialem kontroli i znam inne osoby, ktore tez nie mialy.
    Wraz z deklaracja VAT 7 wyslalem kopie faktury zakupu oraz
    kopie homologacji. Musialem jedynie pofatygowac sie do US aby
    podac aktualny numer konta bankowego.

    Jarek

    Bez cenzury o reality show BAR >>> http://barpolsat.interia.pl/

  • 7. Data: 2002-03-16 19:54:57
    Od: "beata" <m...@i...pl>

    poprostu uprzedziles kontrole skarbowa przesylajac te dokumenty. Gratuluje
    sprytu i inteligencji :)

  • 8. Data: 2002-03-17 17:34:02
    Od: "robro" <r...@g...pl>

    Poprosiłem o zwrot Vatu w grudniu 2001 roku za samochód kupiony w
    listopadzie.
    Nie było żadnych problemów pomimo, że jestem cholernie marnym podatnikiem
    Vatu. Kontrola w ostatnim dniu zwrotu Vatu. Bardzo miło. Jedynie co to
    musialem wytłumaczyć na piśmie dlaczego w firmie uslugowej potrzebuję
    samochodu ciężarowego. Napisałem odpowiedź na jedną stronę i przeszło

    Robro

  • 9. Data: 2002-04-08 17:05:27
    Od: "Kasia L." <k...@2...pl>

> [...]
    > Wraz z deklaracja VAT 7 wyslalem kopie faktury zakupu oraz
    > kopie homologacji. Musialem jedynie pofatygowac sie do US aby

    ja jak skladalam VAT-7 w US to podpielam takze kopie faktury i swiadectwo
    homologacji...nie bylo kontroli :)))) to chyba jest jakis sposób :)))
    Kasia L.