1. Data: 2002-03-14 09:43:59
Temat:Zwrot VAT za samochod
Od:"Lukasz" <l...@b...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

CZesc
Wlasnie kupuje samochod z homologacja na ciezarowke i jestem ciekawy jak w
PRAKTYCE wyglada zwrot VAT.
Wystarczy, ze zloze VAT-7 i w rubruczce podatek do zwrotu wykaze naliczony
VAT za samochod?
Czy rzeczywiscie US zwroci mi VAT w ciagu 25 dni?
Czy bede musial najpierw do nich pojsc z faktura zakupu samochodu?
Przeprasza za lamerskie pytania, ale do tej pory tylko placilem VAT a nie
mialem zwrotow - wiec nie wiem jak z tym jest.

pozdr
Lukasz

2. Data: 2002-03-14 11:06:29
Temat:Re: Zwrot VAT za samochod
Od:"Marcin" <o...@o...it.pl> szukaj wiadomości tego autora

Generalnie jeśli masz nadpłatę Vat-u to sobie możesz przez kilka miesięcy
pomniejszać Vat należny , lub też możesz wystąpić o zwrot , i zanim zwróci
Ci US Vat , możesz się już przygotować na kontrolę w firmie.

M.P

3. Data: 2002-03-14 13:21:19
Od:"Jar" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz" <l...@b...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Przeprasza za lamerskie pytania, ale do tej pory tylko placilem VAT a nie
> mialem zwrotow - wiec nie wiem jak z tym jest.

Ja musiałem się zgłosić z fakturą za auto i dokumentacją firmy (kpir, ew.
vat) za kilka ostatnich miesięcy. Generalnie przebiegło to miło i
bezstresowo :-)
Zwrot wykazałem do zwrotu w całości i tak też potem dostałem. Z tym, że to
było w październiku 1999, nie wiem, czy coś sie zmieniło, ale i tak chyba to
zależy od US.

Powodzenia,
Jarek

4. Data: 2002-03-14 17:02:48
Od:"beata" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

zwrot vat od środków trwałych następuje w całości . Kontrola jest na 100%.
Sprawdzają rejestry + ewidencję środków trwałych. Ogólnie nie ma większych
problemów ze zwrotem. Zwrot nastapi w ciągu 25 dni , ale mogą policzyć ten
termin od dnia zakończenia kontroli skarbowej.

5. Data: 2002-03-14 22:07:53
Od:"Marek Bondaruk" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> problemów ze zwrotem. Zwrot nastapi w ciągu 25 dni , ale mogą policzyć ten
> termin od dnia zakończenia kontroli skarbowej.
------------------------
na szczescie nie na 100%, wszystko zalezy od urzedu, szczescia, pogody,
humoru urzednika,...
Zycze szczescia i pozdrawiam,
Marek

6. Data: 2002-03-16 08:38:32
Od:j...@i...pl (Agnieszka) szukaj wiadomości tego autora

> Kontrola jest na 100%.
> Sprawdzaja rejestry + ewidencje trodków trwalych

100% (?????) - czy przeprowadzalas jakies badania statystyczne
w tej sprawie ? Moze masz jakies raporty z OBOP lub Urzadu
Statystycznego ?
Bo ja nie mialem kontroli i znam inne osoby, ktore tez nie mialy.
Wraz z deklaracja VAT 7 wyslalem kopie faktury zakupu oraz
kopie homologacji. Musialem jedynie pofatygowac sie do US aby
podac aktualny numer konta bankowego.

Jarek

Bez cenzury o reality show BAR >>> http://barpolsat.interia.pl/

7. Data: 2002-03-16 19:54:57
Od:"beata" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

poprostu uprzedziles kontrole skarbowa przesylajac te dokumenty. Gratuluje
sprytu i inteligencji :)

8. Data: 2002-03-17 17:34:02
Od:"robro" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poprosiłem o zwrot Vatu w grudniu 2001 roku za samochód kupiony w
listopadzie.
Nie było żadnych problemów pomimo, że jestem cholernie marnym podatnikiem
Vatu. Kontrola w ostatnim dniu zwrotu Vatu. Bardzo miło. Jedynie co to
musialem wytłumaczyć na piśmie dlaczego w firmie uslugowej potrzebuję
samochodu ciężarowego. Napisałem odpowiedź na jedną stronę i przeszło

Robro

9. Data: 2002-04-08 17:05:27
Od:"Kasia L." <k...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wraz z deklaracja VAT 7 wyslalem kopie faktury zakupu oraz
> kopie homologacji. Musialem jedynie pofatygowac sie do US aby

ja jak skladalam VAT-7 w US to podpielam takze kopie faktury i swiadectwo
homologacji...nie bylo kontroli :)))) to chyba jest jakis sposób :)))
Kasia L.