  • 1. Data: 2003-02-23 21:49:06
    Temat: Zwrot na konto? Jaki druk?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    w tym roku rozliczam się wspólnie z małżonką. Jaki druk powinienem
    wypełnić, żeby zwrot podatku nastąpił na konto bankowe (nie mamy
    wspólnego konta)?

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 2. Data: 2003-02-24 12:00:29
    Temat: Re: Zwrot na konto? Jaki druk?
    Od: "sobriety" <s...@i...pl>

    chyba taki sam jak na zmiane adresu zamieszkania
    nie pameitam dokladnie ktory to byl,a le ostatnio takie cos robilam

  • 3. Data: 2003-02-24 12:09:07
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl>

    > Witajcie,
    >
    > w tym roku rozliczam się wspólnie z małżonką. Jaki druk powinienem
    > wypełnić, żeby zwrot podatku nastąpił na konto bankowe (nie mamy
    > wspólnego konta)?

    to chyba zależy, czy prowadzi się jakąś działalność gosp., czy nie, a jeżeli
    tak to w jakiej formie...
    albo NIP1 albo NIP3
    pzdr
    Kasia

  • 4. Data: 2003-02-24 12:16:55
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 24 Feb 2003 13:09:07 +0100), "Kasia
    Mikołajczyk" <k...@c...pl> był(a) napisał(a):

    >to chyba zależy, czy prowadzi się jakąś działalność gosp., czy nie, a jeżeli
    >tak to w jakiej formie...
    >albo NIP1 albo NIP3

    Ale zwrot podatku nie ma nic wspólnego z kontem firmowym.

  • 5. Data: 2003-02-24 12:24:01
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl>

    > Ale zwrot podatku nie ma nic wspólnego z kontem firmowym.

    No to stawiam na:
    NIP-3 zgłoszenie identyfikacyjne / zgłoszenie aktualizacyjne osoby fizycznej
    nie prowadzącej samodzielnie działalności gospodarczej
    (cytat z www.mf.gov.pl)
    ale mogę się mylić, bo tam są jeszcze różne warunki dodatkowe...
    Kasia

  • 6. Data: 2003-02-24 12:37:03
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Mon, 24 Feb 2003 13:16:55 +0100, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale zwrot podatku nie ma nic wspólnego z kontem firmowym.

    no to chyba NIP-3 (zgłoszenie identyfikacyjne / zgłoszenie
    aktualizacyjne osoby fizycznej nie prowadzącej samodzielnie
    działalności gospodarczej):
    http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/formularze_poda
    tkowe/nip3.pdf
    jeśli jednak prowadzisz dg, to NIP-1 - tam podaje się zarówno rachunek
    prywatny, jak i firmowy.

  • 7. Data: 2003-02-24 12:41:18
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisal w

    > Ale zwrot podatku nie ma nic wspólnego z kontem firmowym.

    Ano nie ma.
    NIP-1 B.5 OSOBISTY RACHUNEK BANKOWY
    NIP-3 B.6 OSOBISTY RACHUNEK BANKOWY (nie krzyczę, przepisuję z druku)

    Pozdrawiam
    Marta

  • 8. Data: 2003-02-24 15:06:59
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Ale zwrot podatku nie ma nic wspólnego z kontem firmowym.

    Będzie miał jak przeleją właśnie tam. :-)
    I choćbyś nie wiem jak się wysilał
    i złożył NIP coś tam x razy, to i tak zrobią
    tak jak im się będzie w danym dniu widziało.
    Raz poczta, raz via PKOBP, może posłańcem?

  • 9. Data: 2003-02-24 16:13:41
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    > Witajcie,
    >
    > w tym roku rozliczam się wspólnie z małżonką. Jaki druk powinienem
    > wypełnić, żeby zwrot podatku nastąpił na konto bankowe (nie mamy
    > wspólnego konta)?

    Numer rachunku jest na NIP-3.
    Zwykle mało skuteczne, więc zwykle na dole pit-37 (36) wpisuję: proszę o
    zwrot na rachunek nr ..."
    Raz napisałem proszę o zwrot na rachunek zgodny z deklaracją NIP-3 to mi
    przysłali pocztą :-)

  • 10. Data: 2003-02-25 08:34:45
    Od: "Dariusz Buba" <d...@N...pl>

    > w tym roku rozliczam się wspólnie z małżonką. Jaki druk powinienem
    > wypełnić, żeby zwrot podatku nastąpił na konto bankowe (nie mamy
    > wspólnego konta)?

    Zapytaj sie w swoim US.
    Ja prowadzac dzialalnosc gospodarcza podalem kiedys w NIP1 konto prywatne,
    oraz oczywiscie firmowe. Rozliczalem sie wspolnie z zona. Skladajac PIT-a
    zapytalem sie, czy zwrot podatku nastapi na moj prywatny (nie wspolny)
    rachunek bankowy. (nie chcialem, zeby zwrot byl na rachunek podany kiedys
    przez zone w jej NIP3). Pani z okienka kazala mi napisac
    prosbe/oswiadczenie ze chce zwrot na podany w prosbie rachunek bankowy.
    I zeby bylo smieszniej dostalem zwrot na rachunek firmowy!

    Darek