  • 1. Data: 2007-10-22 16:49:46
    Temat: Zwrot podatku Vat - firma zagraniczna
    Od: Patrycja K <p...@o...pl>

    Witam.

    Walczę z Urzędem skarbowym w sprawie podatku Vat i już nie wiem co
    dalej. Pomóżcie.

    Firma zagraniczna posiadająca swoją siedzibę w Niemczech złożyła wniosek
    o zwrot podatku Vat w dniu 08.03.2007 roku dotyczącym zwrotu podatku za
    rok 2006 co US potwierdził. Po kilku miesiącach ( 16.07.2007 ) US
    wezwał pisemnie do uzupełnienie wniosku o oryginały faktur wraz z
    zaświadczeniem wskazującym że podmiot jest uprawnionym podatnikiem
    podatku od towarów i usług. W piśmie tym wskazują termin 7 dniowy na
    doręczenie dokumentów. Pismo dostarczono dopiero 01.08.2007 roku.
    Załatwienie zaświadczenia trwało kilka dni. W między czasie ( 02.08.2007
    ) wysłano pismo z prośbą o prolongatę tego terminu, na co US w swoim
    piśmie z dnia 22.08.2007 roku powołując sie na terminy procesowe
    oświadczył iż nie ma możliwości przedłużenia terminu. Pismem z dnia
    20.08.2007 roku dokumenty zostały dosłane. W dniu 01.10.2007 US wydał
    decyzje o pozostawieniu wniosku bez rozpatrzenia, które zostało
    doręczone dopiero 19.10.2007 roku. W pouczeniu mam 7 dni na wniesienie
    zażalenia, czyli znowu po terminie. Pomóżcie, ręce już opadają.

    Patrycja

  • 2. Data: 2007-10-22 17:00:56
    Temat: Re: Zwrot podatku Vat - firma zagraniczna
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Patrycja K wrote:
    > [...]
    > W pouczeniu mam 7 dni na wniesienie
    > zażalenia, czyli znowu po terminie. Pomóżcie, ręce już opadają.

    No przecież w tym przypadku termin biegnie Ci od dnia doręczenia ...

    Piotrek