  • 1. Data: 2015-03-09 22:20:41
    Temat: Zwrot z pita
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Witam.
    Według rozliczeń pita mam zwrot (poniżej 8.8zł). Wiadomo, złodzieje nie oddadzą
    tak łatwo. Pytanie, czy jeżeli przyjdę osobiście z wydrukowanym pitem to od razu
    w okienku otrzymam zwrot kwoty? Czy muszę najpierw wysłać pit, odczekać jakiś
    czas (ile?) i dopiero podejść do kasy?
    Może jest możliwy 3 wariant - w tym roku nie odbieram swoich złotówek, ale w
    przyszłym roku zostanie uwzględniona w rozliczeniu?

  • 2. Data: 2015-03-11 03:13:47
    Temat: Re: Zwrot z pita
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    qwerty wrote:

    > Wiadomo, złodzieje nie
    > oddadzą tak łatwo.

    Najprościej jest na kogoś napluć.
    Strasznie trudniej potem przeprosić.

    Pytanie, czy jeżeli przyjdę osobiście z wydrukowanym
    > pitem to od razu w okienku otrzymam zwrot kwoty?

    Nie. Bo nikt w okienku nie bedzie od razu twojego pita sprawdzał.
    Pani w okienku jest od przyjmowania dokumentow a nie od robienia rozliczen.

    > Czy muszę najpierw
    > wysłać pit, odczekać jakiś czas (ile?) i dopiero podejść do kasy?

    pierwszy z brzegu

    http://www.gofin.pl/17,2,64,126576,przelew-czy-gotow
    ka-czyli-jak-odebrac-nadplate-z-pit.html

    Nie potrafię zrozumieć ludzi, ktorzy potrafią spedzic 10 razy wiecej
    czasu na wymyślanie pytań niż na znalezienie odpowiedzi.

    > Może jest możliwy 3 wariant - w tym roku nie odbieram swoich złotówek,
    > ale w przyszłym roku zostanie uwzględniona w rozliczeniu?

    Nie.