  • 1. Data: 2006-04-21 13:12:05
    Temat: Zwrot za Pit; Ile sie czeka?
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    na poczatku lutego oddalem pit;
    juz mija ten ustawowy 3 miesiac a zwrotu na konto jeszcze nie dotarl ;

    czy jesli bylby jakis blad w picie to dzwoniliby do mnie z US?

  • 2. Data: 2006-04-21 19:03:09
    Temat: Re: Zwrot za Pit; Ile sie czeka?
    Od: "news.vogel..pl" <www#goldap..net>

    Już mija, ale nie minął. Minie na "początku" maja. I wtedy na 99%
    dostaniesz. Z mojego US zwroty bardzo małych kwot są - z tego co wiem - w
    ciagu gdzieś miesiaca-dwóch, pozostałe są przesyłane na max. kilka dni przed
    ustawowym terminem.

    > Wezwaliby listem poleconym.

    czasami też dzwonią :) albo w inny sposób dają znać (mój US). Kiedys
    złozyłem zły PIT-5 (nie ten nr podwersji formularza). Po kilku dniach Pan z
    punktu obsługi podatnika zostawił w kopercie (nie urzędowej a czystej,
    białej, nieopisanej) w skrzynce odręczną informację że mam poprawic pita i
    załaczył właściwy druk.

    pozdrawiam, jacenty
    --
    www.goldap.info.pl

  • 3. Data: 2006-04-21 20:32:09
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > na poczatku lutego oddalem pit;
    > juz mija ten ustawowy 3 miesiac a zwrotu na konto jeszcze nie dotarl ;
    >
    > czy jesli bylby jakis blad w picie to dzwoniliby do mnie z US?

    Wezwaliby listem poleconym. A czeka się do 3 miesięcy od chwili złożenia
    prawidłowego pita.

  • 4. Data: 2006-04-24 16:45:21
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > dostaniesz. Z mojego US zwroty bardzo małych kwot są - z tego co wiem - w
    > ciagu gdzieś miesiaca-dwóch, pozostałe są przesyłane na max. kilka dni
    przed
    > ustawowym terminem.

    a 250zl to mala kwota czy duza? :)

  • 5. Data: 2006-04-24 20:31:30
    Od: "Vei" <g...@g...pl>

    > przed
    >
    > a 250zl to mala kwota czy duza? :)

    Dla jednych mala, a dla drugich duza.
    US ma 3 miesiace, wiec nawet jak na poczatku lutego zlozyles - maja jeszcze
    kilka dni na przelew.

    Pociesze cie, ze ja 14 listopada zlozylam VAT-7 i czekam na srednio duza kwote
    zwrotu VAT. Juz nawet pozytywnie kontrole z US przeszlam, ale jeszcze prawie 3
    tgodnie do 14 maja trzeba poczekac.

    Pozdr,