1. Data: 2006-04-21 13:12:05
Temat:Zwrot za Pit; Ile sie czeka?
Od:"Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

na poczatku lutego oddalem pit;
juz mija ten ustawowy 3 miesiac a zwrotu na konto jeszcze nie dotarl ;

czy jesli bylby jakis blad w picie to dzwoniliby do mnie z US?

2. Data: 2006-04-21 19:03:09
Temat:Re: Zwrot za Pit; Ile sie czeka?
Od:"news.vogel..pl" <www#goldap..net> szukaj wiadomości tego autora

Już mija, ale nie minął. Minie na "początku" maja. I wtedy na 99%
dostaniesz. Z mojego US zwroty bardzo małych kwot są - z tego co wiem - w
ciagu gdzieś miesiaca-dwóch, pozostałe są przesyłane na max. kilka dni przed
ustawowym terminem.

> Wezwaliby listem poleconym.

czasami też dzwonią :) albo w inny sposób dają znać (mój US). Kiedys
złozyłem zły PIT-5 (nie ten nr podwersji formularza). Po kilku dniach Pan z
punktu obsługi podatnika zostawił w kopercie (nie urzędowej a czystej,
białej, nieopisanej) w skrzynce odręczną informację że mam poprawic pita i
załaczył właściwy druk.

pozdrawiam, jacenty
--
www.goldap.info.pl

3. Data: 2006-04-21 20:32:09
Od:"Majkaa" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> na poczatku lutego oddalem pit;
> juz mija ten ustawowy 3 miesiac a zwrotu na konto jeszcze nie dotarl ;
>
> czy jesli bylby jakis blad w picie to dzwoniliby do mnie z US?

Wezwaliby listem poleconym. A czeka się do 3 miesięcy od chwili złożenia
prawidłowego pita.

4. Data: 2006-04-24 16:45:21
Od:"Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dostaniesz. Z mojego US zwroty bardzo małych kwot są - z tego co wiem - w
> ciagu gdzieś miesiaca-dwóch, pozostałe są przesyłane na max. kilka dni
przed
> ustawowym terminem.

a 250zl to mala kwota czy duza? :)

5. Data: 2006-04-24 20:31:30
Od:"Vei" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przed
>
> a 250zl to mala kwota czy duza? :)

Dla jednych mala, a dla drugich duza.
US ma 3 miesiace, wiec nawet jak na poczatku lutego zlozyles - maja jeszcze
kilka dni na przelew.

Pociesze cie, ze ja 14 listopada zlozylam VAT-7 i czekam na srednio duza kwote
zwrotu VAT. Juz nawet pozytywnie kontrole z US przeszlam, ale jeszcze prawie 3
tgodnie do 14 maja trzeba poczekac.

Pozdr,