  • 1. Data: 2013-01-01 16:45:45
    Temat: becikowe 2013...
    Od: Ogr <c...@g...com>

    Witam
    Pytam tutaj bo nigdzie nie ma informacji na ten temat. Od dzisaj becikowe przyznawane
    bedzie tylko osobom z dochodem netto ponizej 1922zł miesiecznie (srednio na osobe w
    rodzinie). Moje pytanie brzmi za jaki okres ma być to dochód? Za srednie miesieczne
    dochody z poprzedniego roku? Z ostatniego pitu rocznego? A może tylko z miesiąca w
    ktorym narodziło sie dziecko ?

  • 2. Data: 2013-01-01 23:41:19
    Temat: Re: becikowe 2013...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ogr wrote:
> [...]
    miesieczne dochody z poprzedniego roku? Z ostatniego pitu rocznego? A może tylko z
    miesiąca w ktorym narodziło sie dziecko ?

    sredni dochód z poprzedniego roku generalnie na podstawie pita.

    wygrzeb ustawe o swiadczeniach rodzinnych i przeczytaj pierwszy
    paragraf. Jest toto zdefiniowane na kilku poczatkowych stronach.
    Calkiem skomplikowana matematyka z tego wyszla.