  • 1. Data: 2008-03-16 21:23:00
    Temat: bilet autobusowy 27km
    Od: "Funkcyjny" <f...@o...pl>

    Witam!

    DG, KPiR, VAT.

    Jechałem do klienta autobusem podmiejskim 27km. Mam wydrukowany mały bilet z
    danymi przewoźnika, jego nipem, ceną, vatem, odegłością.

    Czy na tej podstawie mogę odliczyć dochodowy oraz vat, czy też potrzebuje
    innego dokumentu (faktury?)?

    Funkcyjny

  • 2. Data: 2008-03-26 21:00:21
    Temat: Re: bilet autobusowy 27km
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia 16 Mar 2008 22:23:00 +0100, Funkcyjny napisał(a):

> [...]
    > danymi przewoźnika, jego nipem, ceną, vatem, odegłością.
    >
    > Czy na tej podstawie mogę odliczyć dochodowy oraz vat, czy też potrzebuje

    jest w rozporządzniu jakie bilety są uznawane na równi z fakturami, jest
    tam jakiś limit kilometrów, niestety w tym momencie nie wiem jaki, chyba
    powyżej 50km

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 3. Data: 2008-03-27 08:35:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > jest w rozporządzniu jakie bilety są uznawane na równi z fakturami, jest
    > tam jakiś limit kilometrów, niestety w tym momencie nie wiem jaki, chyba
    > powyżej 50km

    Faktycznie jest 50km. Ale to dziwne, jak się jedzie daleko, za duże
    kwoty, to sam bilet wystarczy.

    A jak za kilka złotych kupi się bilet na krótką trasę, to jeszcze
    trzeba po fakturę się fatygować. Gdzie tu sens i logika? (wiem, ntg :)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 4. Data: 2008-03-27 10:36:44
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Liwiusz w <news:fsfm8o$6e3$2@news.onet.pl>:

> [...]

    > A jak za kilka złotych kupi się bilet na krótką trasę, to jeszcze
    > trzeba po fakturę się fatygować. Gdzie tu sens i logika? (wiem, ntg :)

    Sens i logika są w tym podkreślonym -- mało komu się zechce, fiskus zyskuje
    ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]