  • 1. Data: 2003-02-01 13:36:16
    Temat: bojler elektryczny, odliczenie
    Od: "n...@w...pl" <n...@c...pl>

    Pytanie do fachowcow

    Czy bojler elektryczny do podgrzewania wody moge sobie odliczyć od podatku w
    ramach remontowej ulgi mieszkaniowej

    Pozdrawiam
    PP

  • 2. Data: 2003-02-01 18:20:17
    Temat: Re: bojler elektryczny, odliczenie
    Od: w...@p...onet.pl

    > Pytanie do fachowcow
    >
    > Czy bojler elektryczny do podgrzewania wody moge sobie odliczyć od podatku w
> [...]
    Ja nie fachowiec ale pamiętam ze był warunek że takie urządzenie ma byc
    wbudowane trwale, nie moze mieć charakteru przenośnego i np. wymiana grzejnika
    c.o. żeberkowego na płytowy TAK ale zakup grzejnika elektrycznego, olejowego na
    kółeczkach i z kabelkiem NIE.

    Pozdrawiam
    Sark