  • 1. Data: 2007-11-29 09:56:35
    Temat: cło i vat na części rowerowe
    Od: "jasiuniek" <j...@g...pl>

    Witam,

    chcę kupić na ebay od osoby z USA nowy amortyzator do roweru.
    Cena amora to x i cena wysyłki to y.
    Rozumiem, że cło płacę od x+y, a VAT tylko od x?
    w TARIC'u doszedłem do 8712 i nie wiem co dalej bo nie ma tam nic o częściach
    rowerowych - gdzie znajdę dokładną informację ile będę musiał zapłacić cła?

    Czy muszę coś zgłaszać w urzędzie celnym, że się spodziewam przesyłki, czy jak
    przyjdzie to oni sami się ze mną skontaktują i powiedzą, że mam zapłacić cło?

  • 2. Data: 2007-11-30 22:42:19
    Temat: Re: cło i vat na części rowerowe
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Nov 2007, jasiuniek wrote:

    > Witam,
    >
    > chcę kupić na ebay od osoby z USA nowy amortyzator do roweru.
    > Cena amora to x i cena wysyłki to y.
    > Rozumiem, że cło płacę od x+y, a VAT tylko od x?

    IMO VAT się płaci od (x+y)*(1+cło) !

    pzdr, Gotfryd